ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

הרב אליהו על שחם: "כל שותפי ההתנתקות עפו"

רבה של צפת, הגר"ש אליהו, תולה את הדחת ניסו שחם במעורבתו בחורבן גוש קטיף • "הוא דיבר הכי מגעיל" • "הקדוש ברוך הוא אמר: אם אתם לא תפטרו אותו, אני אפטר אותו"

הרב שמואל אליהו. צילום: פלאש90
הרב שמואל אליהו. צילום: פלאש90

רבה של צפת, הגאון רבי שמואל אליהו, התייחס אמש (ה) בערוץ 7, להדחתו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם.

הרב אליהו הקדים והתייחס להתנתקות: "הציבור למד מהטעות. מי שבזמנו האמין לנביאי השקר ששום קסאם לא יעוף מגוש קטיף, שזה יחזק את הכוחות המתונים ברצועת עזה, שמצבה הבינלאומי של ישראל יתחזק, התפכח וראה שהכל 'עורבא פרח' ושום דבר טוב לא יצא מזה. רק סיכון גדול קרה לעם ישראל והציבור נהיה יותר מאמין".

לאחר ההקדמה התיחס הרב לחדשות על שחם: "כל מי שנגע בדבר המתועב הזה שנקרא גירוש, שילם מחיר, מי יותר ומי פחות. אתה נדהם לראות איך אולמרט חטף את שלו, איך קראדי, חלוץ, הנגבי, קצב וכל מי שהיה שותף לתכנית ההתנתקות, עף בבעיטה. השרשרת פשוט מדהימה.

עוד בנושא:
חשדות חמורים נגד ניסו שחם • ומי חוגג?
ניסו שחם קידם קצין שנחשד באלימות כלפי חרדי • חשיפה

"הציבור מבין שה' מוביל את המהלכים, אנשים ניסו לחשוב כמה הם יותר חכמים מה'", אמר, "אך ה' אמר דבר אחר. זה כל כך מזכיר את חורבן הבית שנביאי השקר הבטיחו שיהיה טוב ונסמוך על מצרים.

"יש פה משהו יותר עמוק ואמיתי", הוסיף, "ה' סידר דווקא ביום זה, ערב ט' באב, את ההדחה לניסו שחם. ממש ביום הזה לפני שבע שנים הוא דיבר באופן הכי מגעיל שרק אפשר ומערכת המשפט אמרה לו שזה בסדר וזה חוקי וזה לא קלון והוא יכול להתקדם לדרגת ניצב.

"אם אני הייתי אומר את אותם דברים על ערבים הייתי יושב במאסר עולם. על כך אמר הקב"ה שאם אתם לא תפטרו אותו, אני אפטר אותו".
התנתקות הרב אליהו ניסו שחם משטרה עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}