י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

אור לגויים • העסקן החרדי נשא את הלפיד האולימפי

אפרים גולדשטיין, איש חסד חרדי מלונדון, התכבד בנשיאת הלפיד האולימפי כחלק מההכנות לאולימפיאדה בלונדון • גולדשטיין זכה לשבחים על הקמת שלל ארגוני חסד והתנדבות

אפרים גולדשטיין עם הלפיד
אפרים גולדשטיין עם הלפיד



בעוד מספר ימים יחלו בלונדון אירועי האולימפיאדה לשנת 2012, במסגרתם יתחרו אלפי ספורטאים מכל רחבי העולם במגוון תחרויות ספורט. אחד הטקסים הנלווים לאולימפיאדה - הוא מסעו של הלפיד האולימפי - מהמדינה האחרונה שקיימה את הטקס בביתה ועד ליעדו החדש.

למסע המדובר שותפים 8,000 בני אדם מכל העולם, המוגדרים כנושאי השראה במגוון תחומים, והם מתכבדים בנשיאתו של הלפיד למרחק מסוים - כל זאת לאורך מאות ערים וכפרים ובמשך כ-70 יום. הבוקר (ב) התכבד בנשיאת הלפיד אפרים גולדשטיין, חרדי בן 22 המתגורר בלונדון.

בהזמנה ששלח גולדשטיין לבני משפחתו וחבריו הם הוזמנו להשתתף עמו בנשיאת הלפיד, "תבואו לתמוך, לעודד, ביום בלתי נשכח - שנחשב ליום גדול עבורי באופן אישי, ועבור הקהילה שלי באופן כללי".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לצורך המסע בן 300 המטרים בהם החזיק גולדשטיין את הלפיד, הוא הזמין כיפה מיוחדת, בצבע לבן, עליה הודפס הלוגו של האולימפיאדה ושמו של גולדשטיין בתפירה מוזהבת.

ובשל מה זכה גולדשטיין ל'כבוד'?

באתר הרשמי של האולימפיאדה נכתב עליו, כי הוא מפעיל 300 מתנדבים בשלל הארגונים שבראשם הוא עומד, והוא אף לוקח חלק גדול בהתנדבות בעצמו בחלק מהם - מהפעלת בית תמחוי לנזקקים ועד לפעילות שתשמח ילדים חולים בבתי החולים.

גולדשטיין גם נפגש בעבר עם בכירים בלונדון, בהם: שר החוץ הבריטי, ראש עיריית לונדון בוריס ג'ונסון, בכירי הסקוטלנד יארד, ושמו התנוסס במגוון של כותרות חיוביות שעסקו בציבור החרדי.

צילומים: דודי בראון, באדיבות העיתונאי בני רוזנבוים









אולימפיאדה לונדון אפרים גולדשטיין לפיד חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}