ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

הפסקה יזומה? חברת החשמל תסמס לכם

מנהל מחוז ירושלים בחברת החשמל הבטיח: נתריע ללקוחות על הפסקות חשמל צפויות בקיץ באמצעות סמסים והודעות באתר האינטרנט • "אנחנו מקווים שלא נגיע למצב הזה"

חברת החשמל. צילום: פלאש90
חברת החשמל. צילום: פלאש90

מנהל מחוז ירושלים בחברת החשמל, איציק עבודי, בישר אתמול (א') בכנס התאחדות התעשיינים בנושא היערכות למחסור בחשמל, כי חברת החשמל תתריע על הפסקות חשמל צפויות בקיץ באמצעות משלוח הודעות כתובות והודעות באתר האינטרנט של החברה.

"הפסקות יכולות להימשך כשעה או יותר. ללקוחות הגדולים אנו נודיע יום לפני כן באמצעות מסרונים שצפוי להיות למחרת מזג אוויר חריג, ושצפויות להיות הפסקות חשמל. כמובן שאם לא יהיה צורך, לא נפסיק את החשמל. במקרה הצורך, נודיע גם באתר האינטרנט וגם בתקשורת שצפויות הפסקות חשמל. באתר נודיע גם על האזורים וצפי השעות באזורים".

ב'דה מרקר' נכתב, כי עבודי סיפר ש"העברנו הצעה מסוימת למשרד האנרגיה, שבה כתוב למי מנתקים את החשמל במקרה הצורך. אנחנו ממתינים להחלטה. זה לא המקום שלנו לומר מי מופסק ומי לא. ברור שבתי חולים ורוב שירותי החירום לא יופסקו. תשתיות נפט וגז גם כן לא, ויתר הלקוחות יתועדפו על ידי המשרד. אנחנו מקווים שלא נגיע למצב הזה. זה מצב קשה לחברה מבחינת הייצור, מבחינת הקווים, ויש לנו כוונות לעשות הכל כדי שלא יהיו הפסקות".
חשמל אינטרנט הודעות טקסט הפסקות חשמל קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}