כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

שטייניץ תוקף את מופז: "לא פורשים במשבר הראשון"

בנאום חריף בכנס ועידת החינוך תקף שר האוצר את הרמזים מ'קדימה' על כוונתם לפרוש מהממשלה, ושב והדגיש: "הדבר הקריטי - לשלב את החרדים במעגל העבודה"

יובל שטייניץ. צילום: יוסי פורמנסקי
יובל שטייניץ. צילום: יוסי פורמנסקי



הבוקר (ג), בדברים אותם נשא בכנס ועידת החינוך של ישראל - יוצרים עתיד 2, התייחס שר האוצר, יובל שטייניץ, לנושא העומד על הפרק: ועדת קש"ב והמשבר הקואליציוני.

"חשוב לחדד את כל שאנו שומעים וקוראים בכותרות", פתח ואמר, והבהיר את דעתו באשר לנושא השירות האזרחי, נושא המצריך הקצאת תקציבי עתק: "אסור שתהיה לנו תאונת עבודה, מבחינתי המצב הנכון אליו צריך לשאוף להגיע הוא שכל נער יהודי יתגייס לצבא וישרת שרות מלא, זהו המצב שיש לשאוף אליו, אבל אני רוצה להזהיר בפני אשליה ששמה שירות אזרחי".

לדברי שטייניץ: "שירות אזרחי המוני על פי חוק עשוי להפוך לישראבלוף, אנו עלולים להגיע למצב שבו עשרות אלפים יקבלו שכר תמורת תמורה אפסית, כלכלת ישראל לא זקוקה לעובדי דחק שישתלו פרחים בשכונות, במסגדים ובישיבות. זה או שירות צבאי או שירות לאומי. מבחינת המדינה הדבר הכי קריטי זה שהחרדים ישתלבו במעגל העבודה והפרנסה".

עוד בנושא:
רמון מקים מפלגת מרכז חדשה: "אלטרנטיבה לנתניהו"
דרמה פוליטית: נתניהו פירק את ועדת פלסנר • סערה
הפרעת קשב • כך התרסקה ועדת פלסנר • גם עו"ד יעקב ויינרוט פרש

על האיומים של שאול מופז לפרוש מהקואליציה, הביע שטייניץ תקווה ש"ידידי שאול מופז וקדימה מקשיבים" - ואז תקף אותם: "אני לא חושב שחודשיים אחרי שמצטרפים לקואליציה מאיימים לפרוש, כשהמשבר הראשון צץ. אנו כממשלה כבר שלוש וחצי שנים מתמודדים עם משברים וקשיים, זה לא נכון בתרבות הפוליטית של ישראל לאיים בפרישה לאחר חודשיים, כשמקימים קואליציה המגמה היא לטווח הארוך".
ועידת החינוך של ישראל יובל שטייניץ שאול מופז ועדת קש קדימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}