כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

אטיאס ביקשו הקלטת האחרונה; המשטרה מסרבת

קרובי משפחת אטיאס טוענים: ביקשנו מהמשטרה את השיחה האחרונה לפני התאונה, אך לא קיבלנו • לדבריהם, לו בוחן תנועה היה מצטרף לשיחה, היה ניתן למנוע האסון

בני משפחת אטיאס. צילום ארכיון
בני משפחת אטיאס. צילום ארכיון

קרובי משפחת אטיאס מבקשים מהמשטרה לקבל לידיהם את הקלטת המתעדת את הרגעים האחרונים לפני שהסתיימו חייהם באורח טראגי. "ביקשנו מהמשטרה פעמים רבות לקבל אותה, אך לא קיבלנו", הם טוענים.

משפחת אטיאס מהיישוב בר יוחאי בגליל העליון, נספתה לפני חודש וחצי בתאונה קטלנית בטבריה.

דקות אחדות לפני שהסתיימו חייהם באורח טראגי, צלצל אבי המשפחה, שנהג ברכב המיצובישי, ל'מוקד 100' והסביר למוקדנית כי הבלמים של הרכב הפסיקו לפעול.

ב'ידיעות אחרונות' דווח הבוקר (ב') כי המשפחה מעוניינת לשמוע את דבריו האחרונים של האב, כדי להבין מה בדיוק התרחש.

לדברי עו"ד דוד אור חן, בני המשפחה בטוחים שלו בוחן תנועה היה מצטרף לשיחה ומנחה את האב, ניתן היה למנוע את האסון, אך במשטרה אמרו כי מדובר בחומר חקירתי שלא נמסר בשלב זה לאף גורם חיצוני.

על פי הפרסומים, בשיחה סיפר האב כי הבלמים ברכב אבדו. המוקדנית ניסתה לברר היכן בדיוק הם נמצאים, והאב הסביר לה כי הם עברו את צומת גולני, ומסר עוד ציוני דרך. היא הבטיחה כי ניידת משטרה יצאה למקום.

כשסיים להסביר בקצרה, העביר את מכשיר הטלפון הסלולארי לאשתו, שניסתה להסביר היכן הם נמצאים, אך לא הספיקה. "בורא עולם תשמור עלינו, בורא עולם תציל אותנו", זעקה האם, וניתן לשמוע בהקלטה היטב את הזעקות ברכב שמעבר לקו.

ניידת המשטרה אכן הגיעה דקות לאחר מכן לאזור ומצאה את הרכב המרוסק עולה בלהבות.
אטיאס משטרה בוחן תנועה סלולארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}