י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

'עוקף' את ליברמן: מולה נפגש עם האריתראים

ח"כ שלמה מולה נפגש עם שגריר אתיופיה, במטרה לקדם את השבתם של האריתראים הנמצאים בישראל לארצם • "חייבים לשמור על כבודם כשהם בישראל"

ח"כ שלמה מולה. צילום: פלאש 90
ח"כ שלמה מולה. צילום: פלאש 90

אתמול (ה) בשעות הצהרים נפגש ח"כ שלמה מולה עם שגריר אריתראה בישראל. בפגישה בין השניים נידונה האפשרות להגיע להסכם בין ישראל לאריתראה, על מנת לאפשר את השבתם של השוהים הבלתי חוקיים חזרה לארצם. בישיבה סוכם כי שגריר אריתראה ישתתף בישיבתה הקרובה של הועדה לעובדים זרים בכנסת.

ח"כ שלמה מולה הביע בפני השגריר גינוי חריף על תקיפת השוהים הבלתי חוקיים בארץ, "אנחנו כמדינה מחוייבים לשמור על כבודם בזמן שהם נמצאים בישראל".

שגריר אריתראה סיפר כי כבר היום קיים מספר עולה של אזרחים אריתראים שחוזרים מרצונם, וכי אין כל איום לחייהם עם חזרתם.

ח"כ שלמה מולה הביע את הבעייתיות הקיימת בשהייתם בישראל, והדגיש את הצורך הדחוף להחזירם לארצם. "אין ספק שיש להחזיר את השוהים הבלתי חוקיים מהר ככל הניתן, אך יחד עם זאת חייבים לוודא שזה נעשה תוך הסכם עם אריתראה - כדי להבטיח את ביטחונם וכבודם. לצערי כיום לא מתקיימות שיחות מהותיות על מנת להביא את הבעיה לפתרונה".

כזכור, רק ביום שני האחרון, בפתח ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו', ביקר ליברמן קשות את שר הפנים, אלי ישי, על הדברת המיותרת, שרק מזיקה למשא ומתן המתנהל מול המדינות השונות.

עוד בנושא:
הקרב של ישי • הקים ועדה לטיפול במחדל המסתננים
ליברמן: פסטיבל הגירוש מזיק • ישי: יש כאלה שעושים
שלמה מולה אריתראה אלי ישי אביגדור ליברמן גירוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}