ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

הטייקון היהודי אבד בלב ים • חיפושים אחר גומא אגייאר

המיליארדר היהודי, שאושפז בעבר בכפיה, יצא לשייט בסירתו ועקבותיו נעלמו • הסירה נמצאה נטושה, וקיים חשש כבד לחייו • בחודש האחרון ניסה פעמיים לשים קץ לחייו

גומא אגייאר עם הגר"ש אוירבעך
גומא אגייאר עם הגר"ש אוירבעך

איש העסקים גומא אגייאר, יצא אתמול בערב בשעה 19:30 (שעון ארה"ב) לשייט בסירת המנוע שבבעלותו. הוא יצא מנמל בפורט לודרדייל שבפלורידה, ומאז נעלמו עקבותיו. קיים חשש כבד לחייו.

אגייאר יצא לשייט בסירת המנוע האישית שלו, וככל הנראה נקלע למזג אוויר סוער ונעלם. במהלך החיפושים שנערכו אחריו על-ידי אנשי משמר החופים, נמצאה סירתו באחד החופים הסמוכים, כשהיא נטושה. החיפושים האינטנסיביים אחריו החלו לאחר שאשתו, ג'יימי, דיווחה למשטרה על העדרו.

על פי דיווחי כלי התקשורת, רעייתו הגיעה אמש לביתה וחשבה שבעלה במשרד, אך עובד המשפחה בישר לה שהוא יצא עם הספינה ולא נראה מאז.

משמר החופים ויחידת הים של פורט לודרדייל מחפשים במרחק שלושה מיילים מהחוף, והמשטרה המקומית כבר פרסמה מספר טלפון מיוחד, וביקשה מכל היודע דבר - לדווח.

כלי התקשורת אחרים במיאמי דיווחו, כי החיפוש החל אחרי שסירתו של אגייאר הגיעה לחוף בשעה 1:15 בלילה, כשהיא הפוכה, עם אורות ומנוע דלוק.

משטרת פורט לודרדייל והמשטרה המקומית אישרו שהם מחפשים אחר אגייאר, וכעת הוא מוגדר כנעדר.

אתר הספורט ONE פירסם, כי הרב של פורט לודרדייל נמצא בביתו של אגייאר במיאמי, ונערכת במקום תפילה לשלומו. מקורביו בישראל דיווחו לאתר הספורט, כי בחודש האחרון ניסה המיליארדר להתאבד פעמיים.

בינואר 2010 אושפז אגייאר בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי, לפי בקשת משפחתו, לאחר שטען כי ביקר בעזה את גלעד שליט.
גומא אגייאר נעדר שיט מיאמי פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד