כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

אור ירוק וקופ"ח לאומית קיימו כנס משותף בנושא תרופות ונהיגה

עמותת אור ירוק ולאומית שירותי בריאות, קיימו כנס בנושא תרופות ונהיגה. אור ירוק: "שיתוף הפעולה מהווה דוגמא להבנה כי רק שילוב כוחות יכול לגרום לצמצום תאונות מספר הנפגעים בתאונות דרכים"

אור ירוק וקופ"ח לאומית קיימו כנס משותף בנושא תרופות ונהיגה

ב-18 ליוני 2012, נערך כנס בנושא בריאות ובטיחות בדרכים, בשיתוף עמותת אור ירוק ולאומית שירותי בריאות, בתל אביב, בהשתתפות כ-150 רופאים, אחיות וצוות הנהלה. בפתח הכנס, ניסים אלון, מנכ"ל לאומית שירותי בריאות, נשא דברים אודות חשיבות שיתוף הפעולה של לאומית שירותי בריאות, עם עמותת אור ירוק. אלון, דיבר על החשיבות של מניעת תאונות הדרכים באותה הדרך של מניעת מחלות.

אילן גרודסקי, מנהל תחום טכנולוגיה בעמותת אור ירוק, נשא דברים בשם העמותה וטען כי: "השקפת עולמם של אנשי הבטיחות מאוד דומה לתבחיני בריאות הציבור- תהליכי מניעה על פני התמודדות אחרי התפרצות מגפה". גרודסקי הסביר כי חזון אפס הרוגים מתאונות דרכים היא המטרה הנבחרת על ידי המדינות בעולם המערבי.

ד"ר ורדה לבנון, מעמותת אור ירוק, הרצתה בפני המשתתפים אודות הסכנות שנלוות להסחת דעת בנהיגה. בהמשך, הרצאתה בפני באי הכנס, דורית כהן, אלמנתו של קפטן נבחרת ישראל לשעבר, אבי כהן. דורית כהן, מתנדבת מאז התאונה בעמותת אור ירוק, דיברה על הכאב והשכול שבאובדן בעלה בתאונת דרכים. כהן, סיפרה את סיפורה האישי וחשפה בפני המשתתפים את התחושות וההתמודדות המשפחתית עם התאונה.

ד"ר צחי בן ציון, דיבר על הסכנה שבנהיגה תחת השילוב של תרופות ונהיגה. ד"ר בן ציון, המשמש כפסיכיאטר ראשי בקופת חולים לאומית, הסביר כי בישראל יש כ-90 אלף בעלי רישיון להחזקת קנאביס רפואי, כאשר רובם נוהגים.

עמותת אור ירוק: "שיתוף הפעולה עם לאומית שירותי בריאות מהווה דוגמא להבנה כי רק שילוב כוחות יכול לגרום לצמצום תאונות מספר הנפגעים בתאונות דרכים. הירתמות של גופים נוספים למלחמה בתאונות הדרכים, תביא להצלחה במאבק לצמצום הנפגעים מתאונות דרכים".









אור ירוק קופת חולים לאומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}