ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

חיסול ממוקד בעזה • צה"ל השמיד חוליית צלפים

כלי טיס של חיל האוויר ביצע ירי לעבר חוליית צלפים, והרג שני פעילי הג'יהאד האסלאמי שביצעו ירי לישראל • היו בדרכם לפגוע בכלים המבצעים 'חישוף' בצפון רצועת עזה

צילום ארכיון
צילום ארכיון

כלי טיס של חיל-האוויר ביצע לפני זמן קצר ירי לעבר חוליית צלפים שפעלה בסמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי מדובר באחת מחוליות המחבלים אשר ביצעה את ירי הצליפה לעבר שטח מדינת ישראל בימים האחרונים. זוהתה פגיעה במטרה.

מקורות בעזה מדווחים כי שני פעילי הג'יהאד האסלאמי נהרגו בתקיפה. על פי הדיווחים, השניים נורו מן הקרקע בעת שרכבו על אופנוע ופעלו נגד כוח קרקעי של צה"ל, שחצה את גדר המערכת ופעל בשטח הפלסטיני.

הג'יהאד האיסלאמי אישר ששני המחבלים שחוסלו בצפון רצועת עזה היו בדרכם לפגוע בכלים הצבאיים של צה"ל שביצעו חישוף בצפון הרצועה.

בצה"ל מדגישים כי אין קשר בין אירוע התקיפה לבין הפיגוע בפתחת ניצנה הבוקר.

מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל, וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

בנוסף, הלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר אתר לייצור אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה ומוקד פעילות טרור במרכזה. זוהו פגיעות מדויקות במטרות. כל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם. מצה"ל נמסר כי התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל.
חסול עזה אופנוע מחבל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}