ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

דובר צה"ל: פגענו קשות בג'יהאד האיסלאמי

תא"ל יואב מרדכי קבע כי "חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועה" • "העורף האיתן בדרום לצד ההגנה האווירית, מאפשרים לנו להמשיך לתקוף ולפעול נגד פעילי הטרור"

דובר צה"ל: פגענו קשות בג'יהאד האיסלאמי

"לא נאפשר את מציאות החיים הבלתי נסבלת לתושבי הדרום. אף מדינה בעולם לא הייתה מאפשרת זאת. לכן נמשיך ונפעל כנגד כל גורם טרור שפועל נגדנו ברצועת עזה" – כך אמר היום (ראשון) תא"ל יואב (פולי) מרדכי, דובר צה"ל, בראיון לגלי צה"ל.

תא"ל מרדכי ציין כי "סבב ההסלמה בדרום נמשך בשעה זו. לוחמי "כיפת ברזל" מצליחים ליירט את הרקטות המסכנות ריכוזי אוכלוסייה. פגענו ב-20 מחבלים של ארגוני הטרור וסיכלנו ירי רקטות לעבר ישראל. חיל האוויר, יחד עם מודיעין מדויק, מצליח לפגוע ישירות במחבלים ובמרבית ניסיונות הירי".

דובר צה"ל קבע כי "חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועה, בכך שהוא ממשיך לאפשר ירי רקטות לעבר שטח ישראל". לדבריו, "אנחנו נמשיך לפעול לסיכול הטרור ברצועת עזה, הממשיכה לייצר פיגועים נגד אזרחי ישראל".

עד כה, ציין תא"ל מרדכי, ביצע צה"ל קרוב ל-30 תקיפות, גם בתשתיות ובמחסני אמל"ח, במחנות אימונים ומוצבים, במנהרות טרור שפועלות ברצועה. חלק מהתקיפות סיכלו ירי לעבר ישראל.

"ישנה פעולה רחבה ברצועה. פגענו בתשתיות טרור ומחנות לייצור אמל"ח, מעל ל-12 פעילי ג'יהאד איסלאמי שחלקם במערך ייצור הרקטות ובמערך בכיר של המנגנון המבצע את הירי. פגענו קשות בג'יהאד האסלאמי ואנחנו ממשיכים לפעול כירוגית, בפעולות מדויקות, נגד בכירים במערך ייצור וירי הרקטות".

עוד הדגיש תא"ל מרדכי כי "העורף האיתן בדרום, יחד עם ההגנה האווירית, מאפשרים לנו להמשיך לתקוף ולפעול נגד פעילי הטרור. תומך בזה מערך ההגנה האווירית שפועל בהצלחה רבה. כל הרקטות שהיו ממוקדות לאזורים מאוכלסים – יורטו. במודע אפשרנו לרקטות ליפול לאזורים פתוחים שאין בהם אוכלוסיה, זה לא 'פספוס'".
ג'יהאד האסלאמי טילים גראד צה''ל כיפת ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד