כ"ב כסלו התשפ"ה
23.12.2024

סגירת קו אל על לברזיל: 40% גידול בטסים לדרום אמריקה באיבריה

חברות נוספות בהן יש גידול בתנועה הן קונטיננטל יונייטד הטסה דרך ארצות הברית; בריטיש איירוויסט; אייר פראנס וסוויס

  • י"ב אדר התשע"ב
סגירת קו אל על לברזיל: 40% גידול בטסים לדרום אמריקה באיבריה

"המרוויחה העיקרית מסגירת הקו של חברת אל על לברזיל הינה חברת איבריה. מאז סגירת הקו נראה גידול של 40% בתנועה לדרום אמריקה באמצעות איבריה", כך אמרה היום (ג') סמנכ"ל מסחר ותעופה באיסתא, ניצה מרפלד.

לדבריה מדובר בטיסות באמצעות איבריה דרך ברצלונה או מדריד, ליעדים בדרום אמריקה. חברות נוספות בהן יש גידול בתנועה הן קונטיננטל יונייטד הטסה דרך ארצות הברית; בריטיש איירוויסט; אייר פראנס וסוויס.

חברת אל על הפסיקה בסוף 2011 את טיסותיה לברזיל בגלל חוסר כדאיות כלכלית, לאחר שבאביב 2009 השיקה את הקו הסדיר הישיר לסאו פאולו. מידי שנה טסו באמצעות קו זה כ-25 אלף ישראלים ליבשת דרום אמריקה. כיום אין טיסות ישירות מישראל ליבשת דרום אמריקה.

מרפלד סיפרה כי התנועה לאמריקה מתחלקת לשלושה סוגי אוכלוסיה: התרמילאים, הקהל העסקי והקהל הפרטי שמרביתו טס בטיולים מאורגנים ליבשת. להערכתה מידי שנה יוצאים כ-80 אלף ישראלים ליעדי דרום אמריקה כאשר היעדים המובילים הם ברזיל, ארגנטינה, פרו, וצ'ילה.
טיסה ברזיל נוסעים איבריה תיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}