כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

טרגדיה • פעוט בן 4 חודשים, ממשפחה ידועה - נפטר

פעוט בן ארבעה חודשים - בן למשפחה מוכרת מהציבור החרדי, שהה בבית המטפלת ביישוב רכסים - ואיבד את הכרתו • בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

טרגדיה • פעוט בן 4 חודשים, ממשפחה ידועה - נפטר
יוסי פורמנסקי

טרגדיה ברכסים: פעוט כבן ארבעה חודשים נמצא בבית המטפלת כשהוא מחוסר הכרה. כונני 'איחוד הצלה' שהגיעו למקום, החלו בפעולות החייאה, ואמבולנס של מד"א לקח את הפעוט לבית החולים רמב"ם.

לאחר דקות ספורות בבית החולים, נפטר הפעוט.

המתנדב הראשון שהגיע לזירה, נפתלי רוטנברג, מספר ל'בחדרי חרדים': "המוקד הארצי של 'איחוד הצלה' העביר בקשר קריאה על פעוט שנמצא ביישוב רכסים כשהוא מחוסר הכרה. הגענו למקום, והתחלנו בפעולות החייאה. מאוחר יותר הגיעה ניידת טיפול נמרץ של מד"א, לאחר פעולות החייאה הכוללות מתן תרופות, פונה הילד לבית החולים רמב"ם בחיפה.

"בבית החולים רמב"ם בחיפה ניסו הרופאים להיאבק על חייו, אך לאחר זמן קצר נפטר הפעוט".

הפעוט, בן למשפחה ידועה בציבור החרדי ונכד של איש ציבור ידוע, שהה בבית המטפלת. המטפלת הבחינה כי הפעוט מכחיל, והזעיקה את כוחות ההצלהף שפינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו.

הפעוט סבל ככל הנראה מדלקת שלא הייתה ידועה להורים, והמשטרה שיחררה את גופת הפעוט לקבורה. מתנדבי איחוד הצלה ומד"א שטיפלו בפעוט קיבלו על פי הוראת הרופאים כדורים כנגד הידבקות בחיידק האלים מנגיקוקוס וזאת בשל החשש שהתינוק סבל מהחיידק.

ההלוויה תתקיים בשעה 20:30 בכפר חסידים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}