י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

אלי ישי מאיים: יפגעו בילדים? נתנגד לתקציב!

נתניהו נבהל מהביקורת הציבורית על כוונת האוצר להנחית גזירות כלכליות קשות על הקיצבאות, אבל הורה לאוצר לבחון מחדש רק הגזירות על הנכים והזקנים. ישי: "איננו מתכוונים לוותר"

לא יוותר. אלי ישי עם הגר"ע יוסף
לא יוותר. אלי ישי עם הגר"ע יוסף

יו"ר סיעת ש"ס, אלי ישי, עדיין לא רגוע. אמנם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נבהל מהביקורת הציבורית הקשה על כוונת משרד האוצר להנחית גזירות כלכליות קשות על קיצבאות הילדים, הנכים והזקנים, והודיע כי הורה לבחון מחדש את הגזירות הכלכליות שיש בהן פגיעה בחלשים, אך התעלם מהילדים. עקב כך מכריז הבוקר אלי ישי: "איננו מתכוונים לוותר. לא מקובלת עליי ההתעלמות מהילדים".

לדברי אלי ישי, "הוצאת החלשים מהגזרות הכלכליות היא ראויה, אך לא מקובלת עליי ההתעלמות מהילדים. אם יפגעו בקצבאות הילדים - נתנגד לתקציב".

עוד בנושא:

גפני: "מדובר בגזירות קשות וחמורות"
נתניהו נבהל מהביקורת: הורה לאוצר לבחון מחדש סעיפי הפגיעה בחלשים
גזירות תשס"ט: קיצוצים בקיצבאות ובמענקים

נתניהו הורה אמש (ה) למשרד האוצר לבחון את כל הסעיפים בתקציב שיש בהם פגיעה בחלשים. נתניהו ושר האוצר יובל שטייניץ החליטו לא לפגוע בנכים, בניצולי השואה ובקשישים במסגרת הקיצוצים והגזירות, אולם הותירו את הגזירות על קיצבאות הילדים ומענקי הלידה.

כמו כן, נתניהו בוחן נושאים נוספים, כמו תשלום על אשפוז יום, שעליו האוצר ביקש לדרוש 50 שקל ליום. גזירה זו עוררה ביקורת קשה בקרב רופאים וחולים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}