י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

האם נפטרה - התינוק בכה במשך שעות

טרגדיה באלעד: נעמה שרים ז"ל, בת 29 נפטרה, כנראה מדום לב. בנה התינוק, ששהה בחדר סמוך, מירר בבכי במשך שעות. הבעל התקשר, ומשלא נענה - נכנס מהמרפסת והזעיק את 'הצלה גוש דן'

האם נפטרה - התינוק בכה במשך שעות
שי_קאהן

במשך שעות ארוכות מירר תינוק בן חודשיים בבכי, לאחר שאמו, נעמה שרים ז"ל, בת ה-28, נפטרה בחדר הסמוך. הבעל, תומר שרים, ניסה להתקשר בצהריים מספר פעמים לאשתו, ומשלא נענה - חשש שמשהו קרה. הוא הגיע במהירות הביתה, ומצא את הדירה נעולה מבפנים. הוא נכנס מהחלון וגילה שאשתו ללא רוח חיים, לאחר שכנראה לקתה בדום לב.

בשעות הבוקר נשארה נעמה עם בנה בדירה ברחוב שמעיה באלעד, בעוד ילדתם בת ה-3 של הזוג נלקחה לגן. לאחר מכן, יצא הבעל תומר לעבודתו.

בשעה אחת בצהריים ניסה תומר להתקשר לאשתו והמשיך לנסות גם אחר הצהריים. גם אחרים ניסה להתקשר אל נעמה, אולם לא נענו. בשעה 16:00, כשהתעורר חשדו של הבעל, הוא יצא אל הדירה ושמע את בנו התינוק בוכה ללא הפסקה. הוא החליט שלא לחכות לכוחות ההצלה - ונכנס מהמרפסת פנימה.

בתוך הדירה מצא הבעל את אשתו שרועה על המיטה, כשהיא מחוסרת הכרה. הוא דיווח מיד למוקד מד"א. צוותי 'הצלה גוש דן' שחשו לדירה ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אולם לאחר זמן קצר נקבע מותה.

אלי פכטר, כונן 'הצלה גוש דן', המתגורר ברחוב סמוך, קיבל את ההודעה ומיהר להגיע. "מצאנו את האשה במיטתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלנו מיד בפעולות החייאה עד שהגיע למקום רופא מד"א שקבע את מותה", סיפר ל-YNET.

לדברי כוחות ההצלה, על-פי מצב הגופה, נראה היא כי הייתה מוטלת ללא רוח חיים מספר שעות במיטתה, בעוד התינוק חיכה לאוכל ולטיפול.

לא ברור כמה זמן האם הייתה מוטלת ללא רוח חיים, אך אנשי 'הצלה גוש דן' מעריכים כי מדובר בארבע עד שמונה שעות.

צוות זיהוי פלילי שהגיע למקום סבור, מבדיקה שערך, כי אין חשד לפלילים וכי אין צורך לנתח את הגופה. אך בשלב זה ממתינים לקצין שיאשר את אי נתיחת הגופה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}