י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

אזולאי מונה ליו"ר ועדת הפנים

חבר הכנסת דוד אזולאי מש"ס נבחר לכהן כיו"ר ועדת הכספים. ובוועדה בירכו החברים על המינוי המקצועי. הפעילות הראשונה: ביקור הוועדה במירון לבחון מקרוב אחר ההיערכות הלוגסיטית לקליטת מאות האלפים

חבר הכנסת דוד אזולאי
חבר הכנסת דוד אזולאי

מינויו של חבר הכנסת דוד אזולאי (ש"ס), ליו"ר וועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת - לאור ההסכמים הקואליציוניים של סיעת ש"ס עם הממשלה בראשות בנימין נתניהו - התקבל בברכה על ידי חברי הוועדה שציינו את שביעות רצונם מניסיונו רב השנים בתחומי הפנים והגנת הסביבה.

חה"כ אזולאי הודה למברכים ואמר, כי הוועדה בראשותו תשים כבר בראשית דרכה לנגד עיניה, את ביצורו של מעמד השלטון המקומי ומניעת פגיעה בו או בנבחרי הציבור המכהנים.

כמו כן, בדיון מיוחד שתקיים, תבחן הוועדה את כלל נושאים עליהם מופקדת הוועדה, שעוגנו בחוקי הכנסת ואשר אינם מיושמים בפועל - כגון: חוק רחצה חופשית בחופים, שרשויות מקומיות מסוימות אינן מיישמות אותו הלכה למעשה וגובות תשלום מהרוחצים, ובדומה לכך החוק המורה לרשויות שלא לגבות תשלום על פארקים שבתחומיהן, ועוד.

היו"ר, ח"כ אזולאי הוסיף, כי בכוונתו לשתף את היועה"מ לממשלה בנושא, כדי שזה יבחן כיצד ניתן לאכוף את יישומם בפועל של החוקים הנוגעים לרשויות המקומיות.

חברי הוועדה ציינו, כי יעניקו דגש מיוחד על יישומם בפועל של חוקי הגנת הסביבה, אחד הנושאים העיקריים עליהם מופקדת הועדה מטעם הרשות המחוקקת.

ביום ראשון בשבוע הבא, תבקר הוועדה באתר ציון הרשב"י שביישוב מירון, בכדי לעמוד מקרוב על ההכנות הלוגיסטיות והתעבורתיות לקליטת ההמונים (למעלה מחמש מאות אלף איש אשתקד) שיעלו לאתר בפריסה של שעות ספורות - החל ממחרת, יום ב' אחר הצהריים ועד ליום ג' בשעות הקטנות של הלילה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}