'סלקום' עוזבת את 'מקאן'
רעידת אדמה במשרדי הפרסום החרדיים: התקציב של חברת 'סלקום' עובר ממשרד 'מקאן מגזרים' ל'בולטון פוטנציאל'. מקאן הפסידו את סלקום גם במגזר הערבי
- שי איזנברג, כתב בחדרי חרדים
- י' אייר התשס"ט
- 2 תגובות
קמפיין פרסומי של סלקום. מעכשיו אצל בולטון
זעזוע בעולם הפרסום החרדי. הנתח הקטן לו זוכים משרדי הפרסום החרדים יוצר מתח רב, ומאבק על כל חוזה. היום נרשמת רעידת אדמה במונחי המשרדים, עם העברת חוזה ענק ממשרד למשרד.
מדובר בקמפיין הפרסום של חברת 'סלקום', שעבדה עד היום עם משרד הפרסום 'מקאן מגזרים', ותעבור למשרד אחר עקב חילוקי דעות בין הצדדים.
'מקאן מגזרים', בהנהלת איתן דובקין, החזיקה בתקציב הפרסום של סלקום במגזר החרדי ובמגזר הערבי. התקציב של המגזר החרדי יעבור למשרד 'בולטון פוטנציאל' של רחל בולטון ואברהם בריסק, שינהל מעתה את תחום הפרסום ויחסי הציבור של החברה.
את תקציב המגזר הערבי יקבל משרד פרסום בשם 'אסוואק', המתמחה במגזר הערבי.
קישורים:
הדיון על כך בפורום
מדובר בקמפיין הפרסום של חברת 'סלקום', שעבדה עד היום עם משרד הפרסום 'מקאן מגזרים', ותעבור למשרד אחר עקב חילוקי דעות בין הצדדים.
'מקאן מגזרים', בהנהלת איתן דובקין, החזיקה בתקציב הפרסום של סלקום במגזר החרדי ובמגזר הערבי. התקציב של המגזר החרדי יעבור למשרד 'בולטון פוטנציאל' של רחל בולטון ואברהם בריסק, שינהל מעתה את תחום הפרסום ויחסי הציבור של החברה.
את תקציב המגזר הערבי יקבל משרד פרסום בשם 'אסוואק', המתמחה במגזר הערבי.
קישורים:
הדיון על כך בפורום
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות