י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

'נאות הפסגה' מוכרת קרקע במודיעין עלית לחברת 'קרית ספר' תמורת 45 מיליון ש'"ח

הקרקע מיועדת לבניית 606 יחידות דיור ושטח למסחר. במסגרת ההתקשרות קיימת אופציה לרכישת קרקעות נוספות בסמוך. לא ברור כיצד תממש חברת 'קרית ספר' את זכויות הבניה במקום, עקב המצב המדיני

מוכר. פנחס זלצמן (במרכז)
מוכר. פנחס זלצמן (במרכז)


חברת 'נאות הפסגה', בבעלות איש העסקים פנחס זלצמן, מוכרת קרקע במודיעין עילית לחברת 'קרית ספר' בעבור כ-45 מיליון שקל. מדובר בשטח קרקע המיועד לבנייתן של 606 יחידות דיור בעיר, ושטח נוסף המיועד למטרות מסחר.

על פי ההסכם בין הצדדים, 'נאות הפסגה' זכאית לקבל מהרוכשת תשלום נוסף של כ-2.7 מליון שקל. סכום זה מהווה אגרת מבני ציבור אותה כבר שילמה החברה על הקרקע טרם החליטה על מכירתה.

בנוסף, במסגרת ההתקשרות העניקה נאות הפסגה לקרית ספר, אופציה לרכישת קרקעות נוספות בסמוך, המיועדות לבניית מספר מאות יחידות דיור נוספות ושטחי מסחר, אשר ניתנת למימוש לשיעורין בתוך תקופה של עד 120 ימים ממועד השלמת הסכם המכר.

השלמת העסקה צפויה להתבצע תוך כשלושה חודשים וזאת בכפוף להתקיימות תנאים מסוימים, לרבות קבלת הסכמות ואישורים שונים מאת המינהל האזרחי באיו"ש, בנק ירושלים והנאמן לאג"ח של החברה וכן אישורי מסים.

חברת נאות הפסגה פועלת בתחום הנדל"ן במגזר החרדי ועוסקת בייזום, פיתוח, שיווק ומכירה של פרויקטים לבניה למגורים.

בעבר ניסה זלצמן למכור את חברת נאות הפסגה אולם ללא הצלחה.

יצויין, כי לא ברור כיצד תממש חברת 'קרית ספר' את זכויות הבניה במקום, שכן אם עד היום היו אישורי הבנייה הפרטיים ניתנים די בקלות, הרי שבעקבות המצב המדיני הופכת כל בקשה לאישור בניה בשטחים שמעבר לקו הירוק לסבוכה עד בלתי אפשרית.

קישורים:
'נאות הפסגה' נרכשת ב-156 מיליון שקל
הבן רוצה דירה במודיעין עילית? תשכחו מזה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}