י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

גם לסגנים מגיע פורום

מ"מ ראש עיריית פתח-תקווה, אוריאל בוסו, החליט להתמודד על תפקיד יו"ר פורום סגני ראשי הרשויות, במסגרת מרכז השלטון המקומי: "כמחצית מחברי הפורום מגיעים מהמגזר הלא יהודי, והם מבטיחים לתמוך בי"

אדע ליצוק תכנים. אוריאל בוסו
אדע ליצוק תכנים. אוריאל בוסו

זה שנים כובשת תנועת ש"ס עוד ועוד עמדות שליטה מעניינות, חותרת ליעד של החזרת עטרה ליושנה בכל אמצעי בו ניתן להשיגו.

בימים אלו היא שוקדת על היעד הבא: תפקיד יו"ר פורום סגני ראשי הרשויות, במסגרת מרכז השלטון המקומי. מדובר בגוף בו חברים למעלה מ-400 נציגים של ערים, מועצות אזוריות ומקומיות, אליו מנסה מ"מ ראש עיריית פתח-תקווה, אוריאל בוסו, להגיע. הפורום הוקם ביוזמת עוזי כהן ז"ל, האיש שכיהן כסגן ראש העיר רעננה עד ליומו האחרון.

אל הבחירות הללו, שתיערכנה ביום שלישי, ג' בסיוון, צועד בוסו לאחר שקיבל פניות מראשי ש"ס ולא לפני שקיבל את ברכת הגר"ע יוסף.

בש"ס מסבירים את ההיגיון שמאחורי המרוץ ואומרים, כי מדובר בעיר שהיא אחת מהגדולות והבולטות בפורום. מאחר ובוסו זוכה, לדבריהם, להערכה רבה בין חברי הפורום ובתמיכה חוצה מפלגות, רבים סיכוייו להיבחר. בהקשר זה יש להזכיר נקודה מעניינת ולפיה כמחצית מחברי הפורום מגיעים מהמגזר הלא יהודי, אשר לדברי בוסו, בשיחות עמו, הם הביעו את תמיכתם בו.

"אני מאמין כי אדע ליצוק תכנים ומשמעויות ייחודיות במסגרת פורום סגני ראשי הרשויות", הוא אומר. "יחד עם שר הפנים וראשי משרדים נוספים נפעל לתועלת הרשויות החברות בפורום. ישנם נושאים ופרויקטים וכן התמודדויות משותפות לערים, ולכן התלכדות והעמידה המשותפת מול גופים שלטוניים תהא בעלת ערך חשוב ותורם. המטרה המשותפת לכולנו היא להביא לפתרון של בעיות השעה ברשויות ולהצעיד קדימה לקראת שגשוג וקידום הנושאים בישובים בהם פועלים חברי הפורום".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}