י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

פעם שלישית... רימון

באשדוד התגלה רימון ליד ביתו של בכיר בעירייה. בשבועות האחרונים נעשו שלושה נסיונות לפגוע בראש העיר ובסגנו, נציג ש"ס. ראש העיר: "מנסים להלך עלי אימים, סומך על המשטרה שתעשה לזה סוף"

הרימון שנזרק לעבר ביתו של ראש העיר. צילום: אבי רוקח
הרימון שנזרק לעבר ביתו של ראש העיר. צילום: אבי רוקח

נער מאשדוד מצא הערב (ב') רימון דמה בקרבת ביתו של מנכ"ל העירייה, אילן בן-עדי. מדובר בפעם השלישית בשבוע וחצי האחרונים שנזרק רימון מסוג כלשהו לעבר בית של בכיר בעירייה.

מפקד תחנת משטרת אשדוד סגן ניצב גבי דדון אמר הערב כי נבדק קשר בין האירוע לאירועים הקודמים, אך לא נשללת האפשרות שהרימון כוון להזהיר אדם אחר.

הנער מצא את רימון התרגול סמוך לחומה המקיפה חנייה של כמה בניינים והזעיק את המשטרה. "הגענו למקום וחבלן מיד טיפל ברימון והבין שמדובר ברימון תרגול", סיפר דדון. מנכ"ל העירייה המתגורר בסמוך לא ידע על הימצאות הרימון עד ששכנים סיפרו לו.

התקרית הערב אירעה לאחר שלפני כשבוע וחצי, ביום חמישי, נזרק רימון רסס לעבר ביתו של ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי. פיצוץ הרימון גרם לנזק לרכוש, אך לא היו נפגעים. ביום שישי עצרו שוטרי ימ"ר לכיש את עופר בוכניק, תושב העיר בן 45, בחשד לזריקת הרימון. בוכניק היה בעליו של עסק לאחסנת ציוד באזור התעשייה, לאחר שקיבל היתר לכך מהעירייה.

עם כניסתו של לסרי לתפקיד, נאמר לבוכניק שיש כוונה להקים במקום חניון משאיות. בין בוכניק ללסרי פרץ סכסוך שהגיע לבית המשפט. בוכניק, באמצעות עורך דינו אבי חימי, הכחיש את המיוחס לו. בבדיקת פוליגרף שביצעה לו המשטרה נמצא כי הוא דובר שקר.

אתמול בלילה נזרק רימון הלם לעבר ביתו של יו"ר מועצת העירייה ומספר שתיים של לסרי, עו"ד גבי כנפו. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. ימ"ר לכיש חוקרים גם את המקרה הזה וטרם עצרו חשודים. "פעילותי הציבורית כיו"ר מועצת העיר היא למען ובשביל התושב, כך גם אמשיך לנהוג", אמר כנפו בתגובה. "אני סמוך ובטוח שמשטרת ישראל תפעל ותעשה הכול במטרה למצוא את החשודים במעשה".

לסרי עצמו אמר: "זהו ניסיון נוסף להלך עליי אימים באמצעות ניסיון פגיעה באחד מהאנשים הקרובים אליי ביותר, כמובן שזה לא יצליח. אני אמשיך לפעול במדיניות שאותה הנהגתי ורק בה אני מאמין, עשייה למען תושבי העיר. ביחד עם חבריי למועצת העיר אשדוד, נשמור על עיר נקייה מפשיעה ואלימות. לא נסטה מהדרך הזאת. משטרת ישראל עושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר, אני בטוח שהיא תשים קץ לסאגה הזאת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}