י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הזוכה איחר, אבל הוא לא חרדי

למרות השמועות כי הזוכה בפרס הגדול בלוטו לפני כשלושה שבועות הוא חרדי, הגיע היום חילוני כבן 50 לדרוש את הכסף. ומה יעשה בכסף? אנחנו לא זקוקים לכסף, נקדיש אותו לצדקה ולעתיד הילדים

הזוכה המאושר. ''אין לי בעיות כלכליות''
הזוכה המאושר. ''אין לי בעיות כלכליות''

שלושה שבועות חלפו מאז נערכה הגרלת הלוטו, בה הפרס הראשון עמד על סכום של 28 מיליון ₪ ורק היום (א') הגיע הזוכה לבית מפעל הפיס, לפדות את זכייתו. למרות השמועות העקשניות כי הזוכה בסכום הגדול הינו אברך בני-ברקי - היום החלום הורוד הגיע לקיצו.

במפעל הפיס, המורגלים בפדיון מיידי של זכיות ענק, התפלאו שהזוכה התמהמה מלהגיע ותהו מדוע התעכב שלושה שבועות? הזוכה סיפר שגילה את דבר הזכייה רק ביום שישי האחרון. הוא נוהג להשתתף בלוטו מדי פעם, כאשר הפרס מגיע לסכומי ענק ובודק את הטפסים אחת לכמה שבועות.

"ביום שישי עשיתי סדר במגרות בבית וגיליתי שיש לי טופס השתתפות. נכנסתי לאתר של מפעל הפיס ובדקתי את המספרים. לא יכולתי להאמין. בדקתי שוב ושוב כמה פעמים ובסוף קראתי לאשתי שתבצע עוד בדיקה. רק אחרי עשר בדיקות הבנו שאנחנו כנראה הזוכים ושכדאי שנגיע למפעל הפיס", סיפר הזוכה הנרגש.

הזוכה, בשנות החמישים לחייו, אב לארבעה, תושב המרכז ושכיר, שלח טופס השתתפות בסכום של 46.60 ₪ ובחר מספרים אקראית.

לדבריו, חלק מהכסף ישמש לצדקה ותרומה והשאר להבטחת עתידם של הילדים.

"מעולם לא חסר לנו כלום, אבל סכום כזה הוא חלום שאני עוד לא התעוררתי ממנו והוא בעצם מאפשר לנו לעשות כל מה שנרצה", אמר הזוכה.

ממפעל הפיס נמסר שזהו הסכום הגדול ביותר שחולק לזוכה יחיד במסלול של לוטו רגיל, שאינו דאבל לוטו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}