י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בר המצווה העצובה של קרבן ההתעללות

בנה של האם החשודה כי חברה לאליאור חן כדי להתעלל בילדיה - השלישי מבין שמונת ילדי המשפחה - הגיע למצוות. אבל אביו אינו עובד, אחיו עדיין בתרדמת ואמו במעצר

האם המתעללת, מובלת למעצר. צילום: פלאש90
האם המתעללת, מובלת למעצר. צילום: פלאש90

לפני כשנה נחשפה פרשת ההתעללות חסרת התקדים בירושלים: אם, שנשמעה על פי החשד לעצותיו של אליאור חן, התעללה בילדיה באכזריות, עד כי אחד מהם שקע בתרדמת, ממנה לא התעורר עד היום. בעקבות הפרשה התפרקה המשפחה כליל, וכעת נאלץ הבן הצעיר, השלישי מבין שמונת ילדי המשפחה, החוגג בר מצווה בקרוב, להיעזר בארגוני צדקה.

העיתונאי אבישי בן חיים מביא את סיפורו בעיתון 'מעריב'.

מיכאל (שם בדוי), אמור לחגוג בימים הקרובים בר מצווה. אבל כרגע לא ברור אם יוכל לקיים את הטקס. אחיו הקטן, בן ארבע וחצי בסך הכל, עדיין שוכב בבית החולים במצב של צמח, אחרי שספג מכות ועבר התעללות פיזית מחרידה. אח אחר, בן חמש וחצי, עבר תהליך שיקום מוצלח לכוויות הקשות שפגעו ברגליו כתוצאה מהצמדתו לתנור חשמלי, אולם עדיין נזקק לטיפולים רבים.

אמם של הילדים, החשודה כי הוציאה לפועל את רעיונותיו השטניים של חן, נתונה במעצר מאז התפוצצה הפרשה, ולא ברור אם תרצה או תוכל לקחת חלק בבר המצווה. אבי הילדים אינו עובד, שכן נותר לבדו במערכה על איחוי פצעי הילדים.

מעבר להתעללויות הקשות שכללו מכות, האכלה בצואה, קשירת ילדים בתנוחת "עוף" ועוד, התפרקה המשפחה, לאחר שעל פי עדויות אליאור חן הוביל את אבי ואם הילדים להתגרש, הרחיק את האב מילדיו ואף נשא את אמם לאשתו השנייה בטקס חשאי שתקפותו ההלכתית לא ברורה.

בימים האחרונים מנסים ארגוני חסד לגייס תרומות, כדי להפיק לילד בר מצווה "שלא תהיה שונה משל שום ילד אחר בגילו".

אליאור חן נמלט לברזיל, משם הוא נאבק נגד הסגרתו לישראל.

קישורים:
מקור: מעריב
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}