י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

צמיגים נוקבו: נפתחה חקירה

משטרת גוש דן הקימה צוות חקירה מיוחד כדי לבדוק: מי מנקב צמיגי מכוניות בלילות שבת בבני-ברק. גם צמיגי רכבו של מ"מ ראש העיר, חנוך זייברט, נוקבו בשבת האחרונה • וידאו לצפיה

צמיגים נוקבו. תמונת אילוסטרציה
צמיגים נוקבו. תמונת אילוסטרציה

צוות חקירה מיוחד הוקם על-ידי משטרת מרחב דן, בעקבות פניית ראש עיריית בני-ברק, לבדיקת מקרים של ניקוב צמיגים בעשרות כלי-רכב בליל-שבת האחרון בעיר.

הפגיעה בכלי הרכב הייתה באזור הרחובות הרב קוטלר, הרב שטרסר והסביבה. בין כלי-הרכב נוקבו גם צמיגי הרכב של חנוך זייברט מ"מ ראש העיר, שהגיע לפני שבת כדי להתפלל בבית-כנסת של חסידי גור בסביבה. הוא עצמו מתגורר באזור אחר, כך שהנוקבים, כנראה, לא ביקשו לפגוע דווקא ברכבו. בעיר גם נעשה ניסיון להצית את בית הכנסת של 'יוצאי חברון' בשיכון ה'. לתחנת כיבוי-אש לא הגיעה כל קריאה על דליקה ועל הצורך לשלוח כבאית לכיבוי.

ראש העיר\ יעקב אשר, פנה במוצאי שבת לקציני משטרת מרחב דן, ודרש טיפול מיידי בנושאים אלו. בעקבות כך הודיעו סנ"צ שחר פז, קצין אג"מ מרחבי, וסנ"צ יהודה בר, קצין החקירות של המרחב, על הקמת צוות חקירה מיוחד לבדיקת הנושא על כל היבטיו.

יחד עם זאת, קציני המשטרה טוענים, כי עד כה לא הוגשה אף תלונה אחת למשטרה על ניקוב צמיגים, וחוסר בתלונות ובמידע מקשה על עבודת המשטרה.

כדי לאפשר למי שצמיגי מכוניתו נוקבו למסור מידע, העמידה המשטרה קו טלפון 03-6104618 שדרכו ניתן למסור כל מידע הקשור לעניין. זאת בנוסף להפעלת צוות בילוש גדול לחקירה יסודית של ההתנכלויות לרכבים.



צמיגים נוקבו - המשטרה חוקרת. צילום וידאו: עוזי ברק



פריצה לבית כנסת ושריפת ספרי קודש. צילום וידאו: עוזי ברק
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}