י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

פוטבול? לא ביום כיפור!

קבוצת הפוטבול ג'טס מניו יורק, עתרה להנהלת איגוד הפוטבול בבקשה להזיז את המשחקים שנקבעו לה בראש השנה וביום כיפור. מנהל הקבוצה: "ידוע שיש לנו אוהדים יהודים רבים. צריך להתחשב בהם"

הניו יורק ג'טס. לא רוצים לשחק ביום כיפור
הניו יורק ג'טס. לא רוצים לשחק ביום כיפור

קבוצת הפוטבול של הניו-יורק ג'טס פנתה להנהלת ה-NFL (האחראית על שיבוץ הקבוצות למשחקים) במחאה על כך ששובצה לשחק שני משחקי בית רצופים בראש השנה וביום כיפור. בקבוצה מבקשים לשנות את מועד אחד המשחקים.

הג'טס אמורים לשחק ב-20 בספטמבר, שנופל על ראש השנה, ובמשחק לאחריו שיתקיים שבוע אחר-כך, קיימת בעייתיות נוספת מכיוון שהמשחק אמור להתחיל ב-16:15 שעון ניו-יורק, זמן קצר לפני כניסת יום הכיפורים.

במכתב המחאה, הציע הבעלים של הג'טס, וודי ג'ונסון, להקדים את המשחק ל-13:00, על מנת שלאוהדים היהודים של הקבוצה יהיה זמן להגיע הביתה לפני כניסת החג.

"אני מאוד מאוכזב מהחלטת הליגה לקבוע לנו שני משחקי בית רצופים שמתנגשים ישירות עם החגים היהודים החשובים ביותר", כתב ג'ונסון. "כבר מזמן היתה קיימת הבנה שלא אוהדי הג'טס ולא אוהדי הג'איינטס צריכים לסבול מהנושא, מכיוון שאנחנו (ניו-יורק) השוק היהודי הגדול במדינה".

ראשי הג'טס התקשרו כבר ביום רביעי על מנת להביע את דאגתם, וג'ונסון כאמור גיבה זאת במכתב רשמי. "לא יצרו איתנו קשר לפני שההחלטה התקבלה. אנחנו גמישים ונשמח לעבוד עם הליגה כדי לרצות כמה שיותר אוהדים שלנו".

בריאן מקארתי, סגן הנשיא של ה-NFL, אמר שהליגה קיבלה את המכתב ובוחנת אותו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}