י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ילדי מודיעין יהנו בחינם

'לונה פארק' ענק הובא למודיעין עילית לרווחת התושבים בימי חוה"מ, הכניסה תהיה ללא תשלום ללא תשלום. השנה לראשונה יוקצה יום מיוחד בלונה פארק עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים

מבט מלמעלה. צילום הלונה בפארק בשנה שעברה
מבט מלמעלה. צילום הלונה בפארק בשנה שעברה


'לונה פארק' ענק הובא למודיעין עילית לרווחת התושבים בימי חוה"מ ללא תשלום
השנה לראשונה יוקצה יום מיוחד בלונה פארק עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים * כמו"כ יתקיימו שפע של פעילויות על טהרת הקודש במהלך ימי חוה"מ * כל הפרטים על שיעורי התורה והפעילויות בעיר ניתן לקבל במוקד העירוני 107


עיריית מודיעין עילית תקיים במהלך ימי חול המועד פסח שורה של פעילויות עבור כל בני המשפחה, על טהרת הקודש, כשגולת הכותרת היא הבאת לונה פארק ענק לגן המרכזי בכניסה לעיר, ללא תשלום, לרווחת המוני התושבים. השנה, לראשונה, יוקצה יום מיוחד לפעילות בלונה פארק עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם להנחיית העירייה.

כמידי שנה, גם במהלך ימי חול המועד ייהנו אלפי ילדי מודיעין עילית מפעילות מעשירה וחווייתית ומבלי להתרחק מהעיר. למרות העלות הרבה הכרוכה בהבאת לונה פארק ענק עם שפע של מתקנים, ועל אף העומס הרב בהיערכות העירייה לקראת חג הפסח, רה"ע דאג להבאת הלונה פארק לעיר, על מנת שילדי העיר יוכלו להשתתף בפעילויות על טהרת הקודש ותוך חיסכון רב למשפחות בכניסה ללא תשלום.

צוות היגוי תכנן את הקמת הפארק על כל פרטיו, שכירת מתקנים משוכללים ובטיחותיים, גיוס מפעילים וסדרנים ואפילו הקמת סככה תואמת. כמו כן תהיה הפרדה מוחלטת במתקני הפארק, בעוד שלפארק תוכל להגיע כל המשפחה בו זמנית.

הפארק יפעל בימים א-ב (י"ח-י"ט בניסן) בין השעות 12:00 בצהרים ועד 10:00 בלילה. הכניסה חינם לתושבי העיר לאחד מימי חוה"מ, כאשר כניסה נוספת או תושבי חוץ יחויבו בתשלום בכניסה לפארק.

השנה, לראשונה, תפעיל העירייה את הפארק העירוני במשך מספר שעות עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים בלבד. הפעילות נעשית בשיתוף עם הגב' תרצה שרייבר, מנהלת המרכז להתפתחות הילד 'טף לטף', מעון, גן ובי"ס שיקומי לילדים בעלי צרכים מיוחדים. בשעות הבוקר של יום שני (י"ט בניסן) בין השעות 9:00-12:00, יופעלו המתקנים אך ורק עבור אותם ילדים אשר יגיעו למתחם בלוויית מבוגר שיסייע להם לגשת למתקנים המתאימים עבורם וייצור סביבה בטוחה התואמת לילד. כן יתקיים מופע מיוחד בשעות אלו עבור הילדים.

מלבד זאת יתקיימו בעיר שפע של פעילויות, כאשר במוקד העירוני 107 ניתן לקבל את המידע המלא על כל שיעורי התורה שיהיו בעיר במהלך ימי החג וכן על מגוון האירועים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}