י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

קלון לפורר: ראש עיריית רחובות יפנה את הכסא לרחמים מלול

ראש עיריית רחובות, שוקי פורר, יצטרך לעזוב את תפקידו, משום שבעבירות בהן הורשע דבק קלון. מ"מ ראש העיר, רחמים מלול, יהיה ראש העיר עד לבחירות שיתקיימו שוב בקרוב

רחמים מלול. צילום: אתר הכנסת
רחמים מלול. צילום: אתר הכנסת

ראש עיריית רחובות, שוקי פורר, יצטרך לעזוב את תפקידו, משום שבעבירות בהן הורשע דבק קלון - כך קבע היום (ג) בית משפט השלום בפתח תקווה.

פורר הודה במהלך משפטו כי קיבל כספים מקבלן, בתמורה להטיית מכרז לטובתו. בית המשפט נענה לדרישת פרקליטות מחוז המרכז, וגזר על פורר 220 שעות עבודה לתועלת הציבור, עונש מאסר על תנאי למשך חמישה חודשים, וקנס כספי בגובה 75 אלף ש"ח.

פורר הודה והורשע שבוע לפני הבחירות המקומיות בעבירה של הפרת אמונים, במסגרת הסדר טיעון, בו נקבע כי במידה ובית המשפט יקבע כי במעשיו דבק קלון, הוא יאלץ לעזוב את כסא ראש העירייה. על-אף ההרשעה שבוצעה בסמוך לבחירות, נבחר פורר לכהונה נוספת כראש עיריית רחובות.

כעת ייאלץ לפנות את כסאו לטובת מ"מ ראש העיר, רחמים מלול, שיהיה ראש העיר עד לבחירות שצפויות להתקיים שוב בקרוב.

רחמים מלול הוא חבר כנסת לשעבר מטעם מפלגת ש"ס, לאחר שנבחר לכנסת ה-15 בשנת 99'. בתום הקדנציה לא הוכנס שוב לרשימת ש"ס לכנסת, עקב היותו מזוהה עם אריה דרעי. בבחירות לרשויות המקומיות בשנת 2008 נבחר מלול לכהן כחבר מועצת עיריית רחובות כנציג מטעם הליכוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}