י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

600 אלף דולר - והבית כנסת שלך

הקהילה הדתית בגבעת שמואל, ’רינת הדר’, קיבלה היתרים לבניית בית כנסת ומציעה, תמורת הכסף לבנייתו, אפשרויות הנצחה לתורם או ליקיריו; בינתיים לא נרשמו הצעות

בית הכנסת העתידי (מתוך אתר EBAY)
בית הכנסת העתידי (מתוך אתר EBAY)

הקהילה הדתית המשתייכת לזרם הדתי לאומי, העומדת לפני בניית בית כנסת שלה בשכונה החדשה רמת-הדר שבגבעת שמואל, העלתה לאחרונה באתר המכירות Ebay הצעה לפיה שמו של ביה"כ ייקרא על שמו של מי שיתרום לה לפחות 600 אלף דולר.

מדובר בקהילת ’רינת הדר’ המונה כ-100 משפחות, שקיבלה לאחרונה היתרי בנייה והוקצאה לה קרקע להקמת משכן הקבע שלה, לאחר שעד כה התפלל חלק ניכר מחבריה במסדרון של אחד מבתי הספר בעיר, והשאר התפזרו בין בתי כנסת אחרים.

תמורת הסכום תהיה הקהילה מוכנה לקרוא לביה"כ על שמו של התורם או על שמו של אחד מיקיריו, ומבטיחה כי הסכום שייתרם ישמש מיידית להקמת ביה"כ.

מה שאמור לשכנע את התורם הפוטנציאלי הוא פירוט המשכן, שלפי התיאור באתר יהיה השני בגודלו בעיר (1,000 מ"ר), עם אולם תפילה בן 300 מקומות, עזרת נשים באותו גודל, ארבעה גני ילדים בבעלות העירייה שאף תפעיל ותממן אותם, בית מדרש, אולם אירועים, ספרייה תורנית ושטח משחק לילדים.

בנוסף, יוכל התורם להנציח את עצמו או את קרוביו גם בשמו של בית המדרש או על לוח הנצחה מרכזי שיוצב בביה"כ. משלוח הכסף, אגב, הוא חינם, ובינתיים לא נרשמה באתר כל הצעה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}