י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"נתניהו התחייב לא לקדם את חוק המיסיון"

כך טוען האתר המיסיונרי 'תפילת ישראל'. קוראים לאנשיהם: "להתפלל שיעמוד לימין נתניהו שיוכל לעמוד בהתחייבותו זו על ידי שישאיר את המפלגות הדתיות מחוץ לממשלה ולקואליציה"

הבטיח? נתניהו. צילום: פלאש90
הבטיח? נתניהו. צילום: פלאש90


"נתניהו הבטיח לנו כי לא יתמוך בניסיונות המפלגות הדתיות להעביר חקיקה שתגרום לבלימת המיסיונרים הישראלים ואשר עלולה להביא לכך שלא יתאפשר להם לחלוק את אמונתם". כך טוען האתר המיסיונרי 'תפילת ישראל'.

האתר קורא לנמעניו המיסיונרים בעולם כולו: "להתפלל שהבורא יעניק לנתניהו את החכמה לעמוד בהתחייבות זו, להגן על זכות האזרחים לעבוד את אותו האיש ולהשאיר את המפלגות הדתיות מחוץ לעמדות הכוח השלטוניות, בהן השתמשו בעבר כדי לרוקן את ישראל ממאמינים באותו האיש".

האתר המיסיונרי מציין בסיפוק כי בימי ממשלת נתניהו הקודמת, "זמן קצר לאחר שנתניהו הזדקק לתמיכת המפלגות הדתיות, הודח מתפקידו באמצע הקדנציה", וקובע כי "באותה עת הוגשו הצעות חוק קיצוניות על ידי המפלגות הדתיות שאמורות היו לסנדל את המיסיונרים".

בדברי פרשנות אופייניים שנלווים לדברים קובעים המיסיונרים כי "ממשלה ימנית קיצונית היא חרב בעלת שתי קצוות. מגנה על בטחונה הלאומי של ישראל אך לא מעניקה הגנה על בטחון קהילת המיסיונרים בתוך ישראל. העדיפות שלנו היא כמובן הגנה על אחינו המאמינים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}