י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

השוטרים מפחדים מקפידות

איך קשורים שני השוטרים שנרצחו לפני כשבועיים בכביש הבקעה, לטלפון שהגיע לביתו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, מבכיר במשטרת התנועה באיזור הצפון? • הסיפור המלא

השוטרים מפחדים מקפידות

לפני כשבועיים ארע פיגוע מזעזע בכביש הבקעה. שני שוטרי תנועה נרצחו באמצע משמרת, והיה חשש גדול לערעור הביטחון באזור. מפרטי החקירה עולה, כי צמד המחבלים עצר את מכוניתו בצד הדרך, ואותתו לרכב המשטרתי לעזרה. כשהשוטרים ירדו לעזור, רצחו אותם המחבלים בדם קר.

היום (ב') נסגר מעגל בפרשה העצובה הזאת. בביתו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק התקבל טלפון. על הקו היה אחד מבכירי משטרת התנועה בצפון. לשאלת נאמן ביתו של האדמו"ר, ענה הקצין כי הוא רוצה לבקש מחילה בשם משטרת ישראל, ולבקש מהאדמו"ר שימחל לשוטרים שנהרגו בפיגוע בכביש הבקעה, ובשם המשפחה הוא מבקש שיעתיר בתפילות עבורם.

כשבירר במה העניין - השיב הקצין, כי מבדיקת התיקים של הקצינים בתקופה האחרונה, עולה סיפור מעניין. בערב ראש חודש חשוון, חזר האדמו"ר ממירון, לשם הוא נוהג לנסוע מידי ערב ראש חודש. בדרך חזור, עברה מכוניתו של האדמו"ר, הנהוגה בידי איצ'ה פאלוך, בכביש הבקעה. תוך כדי נסיעה, עבר פאלוך על עבירת תנועה, ונעצר על-ידי שוטרי תנועה.

פאלוך הסביר לשוטרים, כי ברכבו יושב אדמו"ר חשוב, ואין זה מן הראוי לעכבו עבור דו"ח. הוא הוסיף כי הוא מסכים לתת את הפרטים שלו, בכדי לא לעכב את האדמו"ר, אך השוטרים התעקשו לתת את הדו"ח במקום. הדו"ח ניתן, והרכב הפליג לדרכו.

במהלך בדיקת המשטרה, עלתה הפרשייה המדוברת. בכיר המשטרה שהיה על הקו הסביר, כי במשטרה חוששים שהאדמו"ר הקפיד על השוטרים הללו, והם מבקשים שהאדמו"ר ימחל לשוטרים וילמד לעילוי נשמתם.

האדמו"ר, שהתרגש מהסיפור, אמר שהוא מוחל במחילה גמורה, וכי לא הקפיד על השוטרים מעולם. בימים הקרובים ילמד האדמו"ר לעילוי נשמתם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}