י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

נוער שוליים מנעו מאיש 'הצלה' להגיש עזרה

כונן 'הצלה גוש דן' שהיה בדרכו לסייע ליהודי שסבל מקשיי נשימה, נחסם על ידי נערי שוליים ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. שמשות המכונית פוצצו והמכונית יצאה מכלל שימוש. עיריית בני ברק: נטפל בהם

לא נותנים להציל חיים. אופנועי 'הצלה גוש דן'
לא נותנים להציל חיים. אופנועי 'הצלה גוש דן'

זעזוע בבני-ברק: בליל שבת, בשעה 21:07, קיבלו כונני 'הצלה גוש דן' קריאה לטפל ביהודי מבוגר, הסובל מקשיי נשימה. ארגון 'הצלה גוש דן' מפעיל בשבת שני כוננים בעלי רכבים, על מנת שיכולו לטפל באירועים בעיר.

אחת הכוננים, יהודי מבוגר המתנדב בארגון מאז הקמתו, קיבל את הקריאה ומיהר לעזוב את שולחן השבת על מנת לטפל במקרה. הוא נכנס למכוניתו והדליק את הקוז'ק המונח מעל המכונית, בכדי שהולכי הרגל הצועדים על הכבישים יפנו לו את הדרך.

בעודו עובר ברחוב רבי עקיבא, עצרו אותו מספר נערי שוליים, והחלו לצעוק לעברו, ולעצור את המכונית. הכונן פתח את החלון, והסביר לנערים כי הוא בדרך למקרה של הצלת חיים, וכי מדובר בסכנת נפשות של ממש.

הנערים, ששמעו את המקרה, לא היססו לרגע, והחלו לידות אבנים לעבר המכונית. הכונן, שזעק לעברם לחדול - נתקל במטר נוסף של אבנים, שפוצצו את שמשות רכבו. לאחר שכילו את זעמם והוציאו את הרכב מכלל שימוש, עזבו אותו לנפשו.

הכונן הניח את רכבו בצד הדרך וחזר לביתו, רגלית.

מיד במוצאי שבת דיווח מנכ"ל הארגון, אשר שלומוביץ', לראש עיריית בני-ברק, יעקב אשר, על האירוע החמור, וביקש ממנו לטפל במקרה בדחיפות. אשר הבטיח לטפל במקרה באופן אישי ולדאוג לאבטחתם של אנשי ההצלה בעיר.

יצויין, כי בשבועות האחרונים מתרבים מעשי הוונדליזם של נערי השוליים ופעילותם בלילות שבת יצאה מכלל שליטה.

בשיכון ה' דווח מספר פעמים על התנכלויות של נערים אלו לעוברי אורח תמימים. בעיריית בני-ברק מבטיחים לטפל במפגע ומתחייבים להחזיר את הביטחון לתושבי העיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}