אייל ארד: "יותר קל לקבל תקציבי פרסום ציבוריים אם לא מחוברים לפוליטיקאים"
הפירסומאי ויועץ התקשורת אומר את הדברים בראיון למגזין 'פירמה' של 'גלובס'. לדבריו, מודל עמלות המדיה שעליו נשען עולם הפרסום הישראלי "פשט את הרגל"
- כתב בחדרי חרדים
- כ"ב אדר התשס"ט
הקשרים לא עוזרים. אייל ארד
"אף אחד מהפוליטיקאים לא באמת עוזר, גם אם נניח שהוא נורא רוצה, זאת אגדה", אומר הפירסומאי ויועץ התקשורת, אייל ארד, מבעלי משרד הפרסום יורו תל-אביב - בראיון בלעדי למגזין "פירמה" שמתפרסם השבוע. "בעל בית של חברת אחזקות יכול לעזור לחבר שלו הפרסומאי הרבה יותר מהפוליטיקאי. היום, באווירת ציד המכשפות, יותר קל לקבל תקציבים ציבוריים אם אתה לא מחובר לפוליטיקאים".
ארד דוחה את הטענות לפיהן הקשרים הפוליטיים שלו ושל ראובן אדלר, ששימשו כקמפיינרים של ציפי לבני בבחירות האחרונות, עוזרים, או יעזרו להם, לקבל תקציבי פרסום של משרדים ממשלתיים.
במקביל טוען ארד, כי מודל עמלות המדיה שעליו נשען עולם הפרסום פשט את הרגל. "אנחנו המדינה האחרונה בעולם המערבי שבה עיקר הרווחים של משרד פרסום הם עמלות מדיה. המודל לא מתגמל נכון את משרדי הפרסום ולא יוצר מוטיבציה נכונה אצל המפרסם. אם כולם מפסידים, חוץ מחברות המדיה, כנראה שהמודל לא נכון".
ארד הוסיף: "המפרסם חותם על צ'ק של 10 מיליון שקל לקשת, ועל כמה משרד הפרסום מקבל הוא לא צריך לחתום. אם הוא היה צריך לחתום על צ'ק של 2 מיליון שקל לפרסומאי, הוא פתאום היה מתחיל לשאול: למה הוא? האם זה מצדיק? המודל שאנחנו מציעים היום הוא בעיקרו תמחור של עבודה פלוס בונוס הצלחה. אני רוצה להיות צמוד לבונוס של המנכ"ל ומנהל השיווק".
קישורים:
מקור: גלובס
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות