י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

קביעת מזוזה לסניף פאג"י החדש במרום שיר בבני ברק

אל הטקס המרשים הגיעו רבנים, ראשי ישיבות, עסקנים ואישי ציבור מכל גווני הקשת של הציבור החרדי • תמונות ווידאו

קביעת מזוזה לסניף פאג"י החדש במרום שיר בבני ברק




ביום שלישי, ל' שבט (24.2.09) נערך טקס קביעת מזוזה בסניף החדש והמהודר של בנק פאג"י, שברחוב הרב יעקב לנדא 4 בשכונת "מרום שיר" שבמרכז בני ברק.
הסניף, עבר רק לפני כשבוע ממשכנו הקודם ברחוב חזון איש למשכנו החדש שבשכונת "מרום שיר" במרכז רייסדור בני ברק.

אל הטקס המרשים הגיעה גלריה מרשימה של רבנים, ראשי ישיבות, עסקנים ואישי ציבור מכל גווני הקשת של הציבור החרדי ביניהם: חברי הדירקטוריון של בנק פאג"י חברי הנהלת הבנק הבינלאומי – החברה האם של פאגיי; רו"ח מר דב גולדפריינד, מנכ"ל בנק פאגי; חברי ההנהלה ומנהלי סניפי פאגי; ראש עיריית בני ברק הרב יעקב אשר, סגנו הרב חנוך זייברט והרבנים הגאונים הרב משה לנדאו-רב העיר; הרב דב פוברסקי- ראש ישיבת פוניבז'; הרב יהודה סילמן, הרב נתן זוכובסקי- ראש ישיבת גאון יעקב; הרב שלמה קנייבסקי -ראש ישיבת קרית מלך,האדמו"ר מסטריקוב, הרב ישראל הגר מויז'ניץ; הרב חיזקיהו מישקובסקי- מנהל רוחני בישיבת אורחות התורה; הרב דייטש- חוג חתם סופר פ"ת; הרב פרץ-ראש ישיבת הרמב"ם, רב השכונה- הרב ישראל מרמורש, הרב דוד שטרן, ורבנים חשובים נוספים.

בסניף החדש, יכולים לקוחות הבנק להמשיך וליהנות משירות מקצועי, אישי ומסור של מיטב המומחים הבנקאיים של הבנק, המותאם בדיוק לצרכיהם של לקוחות הבנק ולאורח חייהם. הסניף גדול ומרווח במיוחד, עם עמדות שרות דיסקרטיות המפוזרות על פני המרחב הגדול ועמדות המתנה אלקטרוניות.

בדברי הברכה אמר מנכ"ל פאג"י מר דב גולדפריינד בין היתר: "אך טבעי הוא שכבנק מוביל במגזר זה אנו מחויבים להציב בעיר תורה בני-ברק, את סניף הדגל שלנו על מנת שנוכל לשרת באופן המיטבי את אלפי לקוחות הסניף במקצועיות ובנוחות מירבית".

במיוחד לרגל הפתיחה מעניק בנק פאג"י 1000 ₪ במזומן לפותחים חשבון עו"ש חדש בסניף בני ברק "מרום שיר".

ינון שויקה, מנהל מערך הסניפים בבנק פאג"י אומר כי: "מהלך זה הינו אחד מיני רבים לשיפור וייעול סניפי הבנק וכן השירותים הניתנים בהם. בשנה האחרונה פעלנו רבות לשדרג את הסניפים שלנו הן ברמה החיצונית בדוגמת מיתוג הסניפים והן ברמת מומחים מקצועיים שנכנסו לעבודה שוטפת בחלק מהסניפים והשירותים החדשים והייחודיים למגזר שהוספנו לסל המוצרים של הבנק".

שעות פתיחת הסניף: א-ה 8:30-13:30; ב' ד' – 16:00-18:30; יום ו' 8:30-11:30.
סניף חזון איש הינו מעתה סניף משכנתאות בלבד.

בנק פאג"י מקבוצת הבינלאומי הינו הבנק הדתי-חרדי היחיד בישראל ו-21 שלוחותיו פרוסות בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}