י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

החברים של דרעי

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן שוקל למנות את אריה דרעי לשר מטעם מפלגתו בתום תקופת הקלון - בחודש אלול. הקשר ההדוק בין השנים עוד מזמן ממשלת נתניהו הראשונה

אריה דרעי. חוזר מהדלת הרוסית
אריה דרעי. חוזר מהדלת הרוסית



יו"ר 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן, אמר בשיחה עם אחד מחברי הכנסת החרדים, כי הוא שוקל למנות את אריה דרעי לשר בממשלה הבאה. אם אכן יוחלט למנות את דרעי לשר מטעם מפלגת 'ישראל ביתנו', הדבר יתרחש רק בחודש אלול, כאשר תסתיים תקופת הקלון של דרעי. כך דיווח הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין ב'קול החרדי'.

אם אכן תצא לפועל היוזמה של אביגדור ליברמן, הדבר יהיה חסר תקדים, כאשר חרדי משמש כשר מטעם מפלגה שאיננה חרדית.

מערכת היחסים בין אריה דרעי לאביגדור ליברמן הינה עתיקת יומין ולידידות ביניהם יש היסטוריה ארוכה, עוד מהימים בהם שימש דרעי כשר הפנים בממשלת נתניהו וליברמן כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה.

"כניסתו של דרעי לממשלה כשר מטעם מפלגת 'ישראל ביתנו' תוכל לסייע לסיעות החרדיות בכנסת ולהקל עליהם במאבקם בעמדות אותה מייצגת 'ישראל ביתנו'", אמר ריבלין.

תוכנית זו מעידה על שליטתו האבסולוטית של ליברמן במפלגתו, כך שהוא יכול להצניח על חברי מפלגת 'ישראל ביתנו' מינוי חיצוני, שלכאורה מנוגד לתדמית האנטי חרדית אותה הציגה המפלגה בטרם הבחירות.

עם זאת, יש לציין, שבימים האחרונים, בעת השיחות על הרכבת הקואליציה, השתנה יחסו של ליברמן לחברי המפלגות החרדיות ואף דובר על ישיבה משותפת בקואליציית ממשלת נתניהו-ליברמן-חרדים והדתיים הלאומיים.

להאזנה ל'קול החרדי': 0508001818

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}