י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"הבאנו תעסוקה ל-400 משפחות בעיר"

פתיחת 'מרכז רייסדור' החדש באלעד הביאה יותר מ-15 אלף איש למרכז העסקים החדש של העיר. ראשי העסקונה החרדית באו לברך, והילדים זכו ל'לונה פארק' חינם • גלרית תמונות

ראש העיר, הבעלים ר' יקי רייסנר, ואורחים בגזירת הסרט
ראש העיר, הבעלים ר' יקי רייסנר, ואורחים בגזירת הסרט

העיר אלעד כולה יצאה אתמול (ד) לחגוג את אירועי פתיחת 'מרכז רייסדור' - מרכז העסקים והקניות החדש של העיר, שנבנה בשנים האחרונות על-ידי חברת רייסדור. מי שנכח אמש במתחם הקניות החדש, יכול היה לחוש באווירת ערב פסח שהשתלטה על המקום.

למעלה מ-15 אלף איש הגיעו לאירוע הפתיחה עם ילדיהם, שוטטו בעיניים נוצצות במגוון הגדול של החנויות החדשות, רכשו מכל הבא ליד, ונהנו משפע החנויות והאטרקציות.

אירועי פתיחת המרכז החדש החלו כבר ביום ראשון שעבר, וכללו מתחם 'לונה פארק' ענק, רכבות ומתקנים מתנפחים, נפרדים לבנים ולבנות, שהכניסה אליו ואל המופע מרכזי הייתה תמורת כרטיס שהוענק חינם לכל קונה באחת משורת חנויות - מסכום של 5 שקלים ומעלה.

כל 12 אלף הכרטיסים שהוכנו מראש לילדים - אזלו במהירות. גם הנסיעה למתחם הקניות התבצעה חינם בעזרת אוטובוס ממותג, שהסיע את התושבים מכל חלקי העיר אל 'מרכז רייסדור'.

בשעות אחר הצהרים של יום רביעי התקיים מעמד הפתיחה הרשמי, אותו הקפידו לא להחמיץ מיטב ראשי העסקונה החרדית, שהגיעו לראות, להיראות ולברך.

בטקס החגיגי נטלו חלק רבני העיר, ראשי וחברי מועצת העיר בהווה ובעבר, חברי כנסת, מנכ"לי הרשתות הארציות הפועלות במרכז החדש, כמו יאקב חשמל, עינית, מלמ מערכות, בנק פועלי אגודת ישראל, מירס, קופ"ח לאומית, פוקס, הנהלת חברת הבניה צ. לנדאו, שהקימה את המבנה המפואר וכמובן - בעלי העסקים במקום ואורחים רבים מקרב תושבי העיר.

לפני קביעת המזוזות בשערי המבנה וגזירת הסרט, איחלו רבני העיר הגר"מ מלכה והגרש"ז גרוסמן לבעלי העסקים כי הברכה, המלווה אותם מאז פתיחת המרכז, תמשיך ללוותם לאורך ימים ושנים.

ח"כ הרב מאיר פרוש, שהצטרף למברכים, העלה על נס את הוספת מאות הזדמנויות תעסוקה חדשות לתושבי ותושבות העיר. גם ח"כ משה גפני ציין בדבריו את הצורך בהקמת מבנים מסוג זה בערי הלווין.

באירוע נטלו חלק גלריה מכובדת של רבנים ואישי ציבור, בניהם נצפו ראש העיר, הרב יצחק עידן, סגניו, חברי מועצה, הרב צביקה כהן - ראש העיר לשעבר, ח"כ הרב משה גפני, ח"כ הרב מאיר פרוש ובניו. רב העיר הרב מרדכי מלכה, הרב דב רוזין- רב המרכז ורב שכונת 'דרך החיים', הרב הבלין, הרב רפאל פנחסי, מזכיר מועצת חכמי התורה ועוד.

יזם המרכז החדש, ר' יקי רייסנר, גולל בפני המשתתפים את הקשיים שהתלוו לפרויקט בתחילת הדרך, לפני כמעט 3 שנים, ועל הזכות לברך על המוגמר. הוא הודה לכל העוזרים והמסייעים בהוצאת הרעיון מן הכוח אל הפועל, לראש העיר היוצא הרב צביקה כהן והנכנס - הרב יצחק עידן, על חלקם במאמץ העילאי להעניק לעיר ולתושביה מרכז מסחרי הולם, הכולל עשרות עסקים וחנויות בשתי קומות, בנוסף ל-3 קומות המספקות כ-400 מקומות עבודה לתושבי העיר, וכן פרנסה רבה לעסקים המקומיים.

גם מנהלי העסקים הפועלים במקום לא הסתירו את הנאתם מהעיצוב המיוחד של המרכז, ההקפדה על טיב ואיכות הבניה וכמובן – ממספר המבקרים והפדיון הכולל העולה על כל דמיון: כ-2 מיליון שקלים תוך פחות משבוע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}