י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

השר הבטיח - והלימודים יחודשו

ועד ההורים השבית את מערכת הלימודים בעיר בעקבות נפילת קאסם בחצר בית ספר. השר יצחק כהן הבטיח לדאוג לתקציב בסך 15 מליון ש"ח להצבת מיגוניות בבתי הספר, והלימודים יחודשו

השר יצחק כהן. ידאג לכסף
השר יצחק כהן. ידאג לכסף

איום הרקטות המתגבר, ונפילתו של הגראד בבית ספר באשקלון בסוף השבוע האחרון הביא את ועד ההורים העירוני להכריז על השבתת מערכת החינוך בעיר והיום לא התקיימו לימודים באשקלון. ואולם, החופשה הכפויה תסתיים מהר מהצפוי - מחר התלמידים ישובו לבית הספר, זאת בעקבות הבטחתו של השר לענייני דתות, יצחק כהן, לפעול לקידום הצבת מיגוניות במוסדות חינוך בעיר.

סגנית יושב ראש ועד ההורים העירוני, סופי פנחס, התייחסה לנושא בריאיון לרדיו דרום ואמרה כי השר "הבטיח שהוא יעשה את כל מה שהוא יודע לעשות על מנת להביא את התקציב המתבקש, התקציב הזעום הזה בסך 15 מיליון שקלים, לטובת מיגוניות במוסדות החינוך".

פנחס הוסיפה: "אנחנו בהנהגת הורים קיבלנו בשלב הזה החלטה להשעות את השביתה, כדי לתת לשר הזדמנות לממש את ההבטחה שלו".

בתוך כך, חיל האוויר תקף היום (ג') בשעות הצהריים שש מנהרות תת-קרקעיות בציר פילדלפי שבדרום רצועת עזה. התקיפה בוצעה בעקבות ירי הרקטות בימים האחרונים לעבר ישראל.

מדובר צה"ל נמסר, כי הטייסים זיהו פגיעה מדוייקת בכל המטרות וכי בתקיפה של אחת המנהרות זוהו פיצוצי משנה. "צה"ל רואה בארגון חמאס נושא באחריות המלאה לשמירה על השקט ביישובי דרום הארץ וימשיך להגיב בחומרה על כל ניסיון להפר אותו", לשון ההודעה.

למרות שהיום לא נורו רקטות לעבר יישובי הדרום, המתיחות לאורך הגבול עם רצועת עזה נמשכת. כוח צה"ל הבחין הבוקר בכמה פלסטינים שהתקרבו אל גדר המערכת באזור מעבר כיסופים שבמרכז הרצועה, ופתח לעברם באש. הפלסטינים נמלטו מהמקום. על פי החשד, הפלסטינים ניסו להניח מטען סמוך לגדר המערכת במטרה לפגוע בכוחות צה"ל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}