י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

איווט רוצה פגישה עם הגר"ח קנייבסקי

המגעים בין המפלגות החרדיות לאביגדור ליברמן, הביאו היום לשיחת טלפון מפתיעה אל בני ביתו של הגר"ח קנייבסקי: "איווט רוצה לבוא להתברך ולשמוע את דעת ההלכה על 'ברית הזוגיות'" • חשיפה

הגר''ח קנייבסקי
הגר''ח קנייבסקי

עדיין לא נדמו קולות ההתנגדות לאביגדור ליברמן בבחירות האחרונות, וכבר נשמעות זמירות חדשות מפי נציגי הציבור החרדי בכנסת. ההתקפות הבוטות על חוק 'ברית הזוגיות' מותנו, וכולם מנסים להגיע להסדר שיניח את הדעת ואותם על כיסאות עור הצבי מסביב לשולחן הממשלה.

כפי שפרסמנו, החליט הגרי"ש אלישיב, יחד עם האדמו"ר מגור, להקים ועדת רבנים שתדון בחוק 'ברית הזוגיות'.

ליברמן ישב עם ליצמן ומרגי; הגרי"ש אלישיב הורה על הקמת ועדת רבנים

הרבנים שמונו לעסוק בנושא הם הדיין הרב היישריק (מטעם האדמו"ר מגור), והרב מאיר קסלר, רבה של מודיעין עילית (מטעם הגרי"ש אלישיב). גם הגראי"ל שטיינמן יציב מישהו מטעמו בוועדה, שצפויה להגיש את מסקנותיה בשבוע הבא.

לאחר הגשת המסקנות של חברי הוועדה יקבלו חברי הכנסת הוראות מדויקות באשר לחוק.

אך מסתבר שגם הצד השני מבצע תרגילי גמישות. כפי שדווח נפגש אביגדור ליברמן עם נציגי המפלגות החרדיות, ובצאתו מן הפגישה אמר שהאווירה הייתה חיובית, וכי הוא סבור שניתן להגיע להבנות. כלומר: ירדתי מהעץ, אתם יכולים להירגע.

אך מסתבר שליברמן אינו מסתפק רק בזה.

היום (ד') הגיעה פניה אל אנשי ביתו של הגר"ח קנייבסקי מאנשיו של ליברמן. במהלך השיחה ביקשו אנשי ליברמן לתאם פגישה בין הגר"ח לבין יו"ר ישראל ביתנו. אנשיו של ליברמן הסבירו כי הוא מעונין בפגישה בכדי לשמוע את דעת ההלכה על נישואים אזרחיים, ולבקש ברכה מהגר"ח. הפניה נשקלה, ובינתיים נענה ליברמן בשלילה.

בשעות האחרונות, נעשים מאמצים בשני הצדדים, על מנת להביא את הביקור לידי מעשה. גורם המקורב לאחד הצדדים אומר לאתר 'בחדרי חרדים' כי להערכתו הפגישה תתקיים בסופו של דבר ביום א' הבא, אלא אם כן הגר"ח יתנגד לעניין באופן גורף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}