י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

אמריקן אקספרס תשלם 300$ ללקוח שיוותר על הכרטיס

דוברת חברת האשראי הסבירה כי לקוחות רבים מתקשים לעמוד בתשלומים לחברה והצעד נעשה על מנת להימנע מהפסדים. הלחברה קיבלה סיוע מהממשל האמריקאי ועברה לפיקוח הרגולטור

אמריקן אקספרס תשלם 300$ ללקוח שיוותר על הכרטיס

אחת מחברות האשראי הגדולות בעולם, אמריקן אקספרס (AmEx), מציעה ללקוחותיה 300 דולר על מנת שיסכימו לסגור את החשבונות שלהם ולוותר על כרטיסי האשראי שברשותם, כך מדווחת היום (ג') סוכנות הידיעות רויטרס. דוברת אמריקן אקספרס מולי פוסט אישרה כי החברה שלחה מכתבים עם הצעה זו לכמה מהלקוחות, אך סרבה למסור את מספרם המדויק.

פוסט הסבירה כי ההחלטה נובעת מעלייה חדה בשמיטת חובות של לקוחות חברות האשראי על רקע המשבר הכלכלי החמור בארה"ב. לדבריה לקוחות רבים של אמריקן אקספרס מתקשים לעמוד בתשלומים לחברה ועל מנת להימנע מהפסדים, באמריקן אקספקס החליטו לעודד ולפצות לקוחות שיסכימו לוותר על כרטיסי האשראי שלהם.

במקביל ממשיכים צעדי ההתייעלות בתוך הארגון. לאחרונה הוחלט ב- אמריקן אקספרס להקפיא את השכר לעובדים הבכירים וגם לקצץ בכ-10% את מצבת כוח האדם. בחברה מקווים כי מהלך זה יסייע להם לחסוך 1.8 מיליארד דולר לשנה. המהלך מתווסף להסדר עם ממשלת ארה"ב, במסגרתו הסכים האוצר להעביר לאמריקן אקספרס סיוע חירום בהיקף 3.39 מיליארד דולר, ואילו אמריקו אקספרס הסבה את מעמדה מחברת אשראי בלבד לחברת אחזקות בנקאית והוכפפה לגופים רגולטוריים של המערכת הבנקאית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}