י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ממינסק לפארמישלן

יו"ר 'ישראל בתינו', אביגדור ליברמן, הגיע במפתיע לביקור בבית האדמו"ר מפארמישלן בבני-ברק, לפגישה שארכה למעלה משעה. בחסידות אומרים: "הוא מגיע קבוע, יש קשר הדוק לאורך שנים"

האדמו"ר מפארמישלן ואביגדור ליברמן. "שומרים על קשר שנים ארוכות"
האדמו"ר מפארמישלן ואביגדור ליברמן. "שומרים על קשר שנים ארוכות"

יו"ר מפלגת 'ישראל בתינו' אביגדור ליברמן, הגיע אמש (א') בשעה 22:30 לביתו של האדמו"ר מפרמישלאן בבני-ברק. ה'קול החרדי' דיווח כי הפגישה בין השניים ארכה כשעה, זמן ארוך בפגישות עם האדמו"ר.

בחסידות פארמישלן אומרים ל'בחדרי חרדים': "אביגדור ליברמן הינו אורח קבוע בבית האדמו"ר. בין השניים יש קשר הדוק לאורך שנים. בפגישה עצמה אף אחד מהמשב"קים לא נוכח. כל אחד זוכה לפרטיות, ויכול לשטוח את בעיותיו לפני האדמו"ר בפרטיות מלאה, אין ספק שאורכה של הפגישה, זה משהו שלא מקובל בפגישות אצל האדמו"ר, והדבר מלמד על חשיבות הנושאים שנידונו בה".

בעיתונות החילונית, התקבל המידע על פגישת האדמו"ר עם ליברמן, בפליאה רבה. הכתבים הפוליטיים ניסו לגשש בקרב בכירים בחסידות על תוכן הפגישה, אך ללא הצלחה.

הדבר מפליא שבעתיים, לנוכח המצב המתוח בין סיעת 'ישראל ביתינו' למפלגות החרדיות. כזכור, ערב הבחירות יצאה ש"ס בקמפיין אנטי-ליברמן. ליברמן מצידו הבטיח במוצאי הבחירות, כי הוא לא ישכח את העוול שנגרם לו על-ידי החרדים.

חשיבות הפגישה היא בעצם קיומה, ולאו דווקא במה שנאמר בה. ואולי זהו הפתח לשלום בין החרדים למפלגת ישראל בתינו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}