י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הגרי"ש אלישיב: קורת רוח שהשמאל נפל

גדולתי תורה ואדמו"רים מתקשרים להתעניין בשלום הגרי"ש אלישיב, המאושפז בבית החולים 'שערי צדק', עקב דלקת ריאות קשה. ח"כי 'דגל התורה' עידכנו על תוצאות הבחירות, והגרי"ש הביע סיפוק מהתוצאות

הגרי"ש אלישיב. 'דגל' לא מחפשת שררה
הגרי"ש אלישיב. 'דגל' לא מחפשת שררה


מצבו של הגרי"ש אלישיב המאושפז בבית החולים 'שערי צדק' בעקבות דלקת ריאות קשה שתקפה אותו ביום א' האחרון, עדיין לא התייצב, והוא עדיין שרוי בחולשה גדולה. בריכוזים החרדים נערכים תפילות לשלומו, ובני ביתו מבקשים להמשיך ולהתפלל לבריאותו השלימה של הרב.

בימים בהם מאושפז הגרי"ש בבית החולים מקבלים בני ביתו שיחות טלפון מגדולי הדור המתעניינים בשלומו. הגראי"ל שטינמן והגר"ע יוסף מתקשרים מידי יום לשמוע ולהתעדכן במצבו של הגרי"ש. היום (ד) התקשר האדמו"ר מגור להתעניין במצבו של הגרי"ש, ומסר איחולים לרפואה שלימה.

העיתונאי שלמה קוק, המקורב לבית הגרי"ש מספר: האדמו"ר מבעלזא שהגיע היום לבית החולים בכדי לבקר את אימו המאושפזת בבית החולים, ביקש להיכנס לבקר את הגרי"ש אלישיב. למרות שאין כניסה למבקרים מחמת חולשתו של הגרי"ש, וכל מילה שמוציא מחלישה אותו מאוד, ביקש הגרי"ש להכניס את האדמו"ר. האדמו"ר נכנס ובירך את הגרי"ש ברפואה שלימה.

גם בנו של הגר"ח קניבסקי, נכדו של הגרי"ש, הגיע לבית החולים להתברך ולהתעניין בשלום הגרי"ש, בשליחות אביו.

אתמול (ג') הצביע הגרי"ש בקלפי הנכים בבית החולים שערי צדק.

ביום ד' הגיעו חברי הכנסת של 'יהדות התורה' לעדכן אותו בתוצאות הבחירות. הגרי"ש אמר לחכי"ם: "התוצאה פחות חשובה מהעיקרון. הרי כל מטרתנו היא כמו שאמר החזו"א: להרבות כבוד שמים. אף פעם יהדות התורה לא חיפשה שררה ושלטון". הגרי"ש הביע את שמחתו שהציבור התורני נרתם למערכה, למרות המרמור שנשמע לפני הבחירות וכן הביע קורת רוח שעה כשדיווחו לו כי השמאל החילוני הצטמצם.

הרופאים הצמודים למיטתו מרוצים מקצב ההחלמה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}