י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

נפתרה מצוקתם של עובדי המועצה הדתית בירושלים

עיריית ירושלים נרתמה, לפנים משורת הדין, לפתרון משבר השכר במועצה הדתית, שנוצר עקב אי אישור התקציב בממשלה. יו"ר המועצה הדתית: "ניר ברקת שותף מלא לקיום שירותי הדת בירושלים"

ברקת אצל הגרי"ש אלישיב
ברקת אצל הגרי"ש אלישיב


בעקבות המשבר התקציבי הפוקד את המועצה הדתית בירושלים, לאור העובדה כי ממשלת ישראל טרם אישרה את התקציב לשנת 2009, החליטה עיריית ירושלים, לפנים משורת הדין, להירתם לפתרון המשבר ולהקדים את העברת חלקה העתידי בתקציב, באופן שיאפשר פעילות תקינה וחלוקת משכורות לעובדיה.

תמיכת העירייה סוכמה לאחר סדרת פגישות שערכו בנושא ראש העיר - ניר ברקת וסגנו, מחזיק תיק הכספים דוד הדרי עם יו"ר המועצה הדתית בעיר, יהושע ישי. בנוסף, ערך ראש העיר פגישה בנושא עם וועד המועצה הדתית הכולל את הבלניות עובדות המועצה הדתית, למען פתרון בעיית שכרן ומתוך דאגה אמיתית לעובדים ולמשפחותיהם.

כמו כן, מאחר ותקציב המועצה הדתית לשנת 2009 טרם אושר, ומסגרת התקציב המאושרת בעיריית ירושלים הינה 20 מיליון ש"ח, בשלב זה העברות הכספים החודשיות של עיריית ירושלים יעודכנו ביחס של 1/12 מההעברות בפועל של העירייה בשנת 2008. עם פרסום שר הדתות ברשומות בדבר סכום ההשתתפות הממשלתית למועצה הדתית, ולאחר אישור תקציב המועצה הדתית ע"י עיריית ירושלים, יתעדכנו העברות התקציביות בהתאם.

יו"ר המועצה הדתית יהושע ישי אמר בתגובה להחלטה: "המועצה הדתית רואה בראש העיר, ניר ברקת, שותף מלא לקיום שרותי הדת בירושלים לרווחת תושביה מכל המגזרים והעדות. בפעולה נמרצת של ראש העיר נפתר משבר אי תשלום השכר לעובדי המועצה הדתית ועודכן תקציבה של המועצה הדתית באופן שמבטיח את תשלום שכרם של העובדים לשנת 2009 באופן שוטף, כל זאת לרווחת תושבי העיר שיוכלו ליהנות משרותי דת באופן סדיר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}