י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"גלעד הוא הבן של כלל ישראל"

אביו וסבו של גלעד שליט ביקרו היום בביתו של הגר"ע יוסף בשכונת הר נוף בירושלים. הגר"ע יוסף אמר לנועם שליט: "אין יום שאני לא חושב על גלעד ומתפלל להשבתו"

נועם שליט אצל הגר"ע יוסף. צילום: שוקי לרר
נועם שליט אצל הגר"ע יוסף. צילום: שוקי לרר


היום (ב') ביקרו נועם שליט אביו של גלעד אצל הגר"ע יוסף. נועם שהגיע מלווה באביו לביקור אותו יזם כבר לפני מספר חודשים קיבל עידוד רב והבטחה לעזרה בכל שיתבקש. במהלך הביקור ביקש נועם שליט מהגר"ע יוסף, להמשיך ולהפעיל את כוח השפעתו על שרי הממשלה ועל ראש הממשלה ולהמשיך במאמצים לשחרורו של החייל החטוף.

"אני מוצא אוזן קשבת אצל שרי ש"ס בעניין בני", אמר שליט, "ואני מגיע לכאן בחזקת אין מזרזין אלא למזורזין"

לאחר שבירך את גלעד ואת חיילי צה"ל אמר הגר"ע יוסף: " עם ישראל הוא כמו שה רך אשר כל מכה מזעזעת ומכאיבה את כל גופו. כך עם ישראל כאבו של גלעד הוא כאבו של כלל עם ישראל ואין יום שאיני חושב עליו ומברך אותו שישוב לביתו".

בתום הפגישה אמר יו"ר ש"ס השר ישי: "ש"ס רואה בהשבתו של שליט למשפחתו, את המשימה הראשונה במעלה, ובהתאם לכך התנגדתי להפסקת המהלך הקרקעי ללא קידום שחרורו". ישי הוסיף: "עם כניסת התהדייא לתוקף ועוד לפני הבחירות בישראל נתפח חלון הזדמנויות להשבתו של שליט לביתו ועל ממשלת ישראל לעשות הכל להביא לשחרורו".

שר התקשורת אריאל אטיאס שנכח אף הוא בפגישה אמר למר שליט כי עם ישראל כולו שואב עידוד ותעצומות נפש מדרך התנהלותה של משפחת שליט וממשלת ישראל מחוייבת לפעול בכל דרך להשבתו בהקדם לחיק משפחתו.

במטה המאבק למען שליט אמרו אתמול כי הפגישה עם הרב היא חלק מהפגישות שמקיימת משפחת שליט עם אנשי ציבור במטרה לקדם את שחרור בנם.

במטה החברים למען שליט שלחו פתק לחברי הכנסת בו נכתב "את הבחירות הקדמתם, ואת שחרורי?". במטה אמרו כי "אם חברי הכנסת היו משקיעים חלק מהאנרגיה שמושקעת בבחירות בקידום החזרתו, הוא היה אתנו".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}