י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

על כוונת החיזבאללה: כל ישראלי בעולם בסכנה

המטה ללוחמה בטרור מחריף את אזהרות המסע לקראת יום השנה לחיסול עימאד מורנייה:קורא לישראלים בחו"ל לשמור על ערנות. לפי המטה, "פיגוע כזה מאיים על כל ישראלי"

חסן מאיים
חסן מאיים


המוטיבציה של ארגון החיזבאללה לבצע פיגוע ביעדים ישראלים בחו"ל בשיאה. לאור זאת פרסם
המטה ללוחמה בטרור אזהרת מסע מיוחדת, אותה כינה כאיום "קונקרטי וגבוה מאוד‭."‬ מדובר בהתרעה מפני פיגוע נקם של חיזבאללה לציון יום השנה לחיסולו של בכיר הארגון, עימאד מורנייה, שחל בחודש פברואר.

"ארגון חיזבאללה ערוך, ככל הנראה, לקראת ביצוע פיגוע חמור במתווה של התנקשות או חטיפה ביעד ישראלי, לרבות בחו"ל‭,"‬ נמסר בהודעת המטה ללוחמה בטרור. "פיגוע כזה מאיים על כל ישראלי, במיוחד על ישראלים בכירים‭."‬

המטה רענן גם את ההנחיות ואת כללי הזהירות לישראלים בחו"ל, והדגיש כי יש לאמץ כללים מחמירים: לגלות ערנות רבה לתופעות חריגות; לשנות את שגרת הפעילות בחו"ל ולהחליף בתי מלון או מסעדות; להימנע משהייה במדינות ערביות ומוסלמיות; לדחות הצעות מגורמים חשודים או לא מוכרים; לקיים פגישות במקומות הומי אדם עם כמה בני לוויה אמינים; ולהימנע מלהכניס לחדר בית המלון אורחים חשודים.

במסגרת זו חודדה שוב אזהרת המסע לישראלים בסיני. "נחשף עתה איום קונקרטי, מיידי וחמור לחטיפת ישראלים מחופי סיני והברחתם לרצועת עזה. מעורבות חיזבאללה בפעולת טרור זו מגבירה את חומרתה. לפיכך אנו קוראים לישראלים לעזוב מיד את סיני‭."‬

ברשימת המדינות שהמטה ללוחמה בטרור מזהיר מפני ביקור בהן נמצאות מצרים ובמיוחד סיני, ירדן, קניה, מרוקו, מאוריטניה, הודו וחבל צ'צניה ברוסיה. מן המטה ללוחמה בטרור נמסר כי עדיף שישראלים יימנעו כליל מנסיעה למקומות אלה, אך היות שלא מעט מטיילים ואנשי עסקים אינם מבטלים את נסיעותיהם, עליהם לשמור על כללי הזהירות בחומרה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}