י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"אתם יכולים לבוא גם בחמש וחצי..."

בהזמנה לאירוע יחצ"ני שמקיימת חברת המזון 'נטו', ונשלחה גם לעיתונות הדתית, נכתב: "האירוע יתקיים במוצאי שבת בשעה 17:00". משרד היח"צ: "הדתיים יכולים לבוא גם יותר מאוחר"

ההזמנה לאירוע עם יובל המבולבל
ההזמנה לאירוע עם יובל המבולבל


חברת 'נטו' היא אחת מהחברות הגדולות במשק לשיווק במוצרי מזון. החברה מחזיקה בבעלותה מספר מותגים מובילים בינהם ניתן למנות את החברות: אל גאוצ'ו, טיבון וויל, דלידג, שלושת האופים, וביכורי שדה. כל החברות מקבלות הכשר וחלקם מתהדרים אף בכשרויות מהודרות.

בהזמנה יחצ"נית שנשלחה למערכות העיתונים, מוזמנים העיתונאים לאירוע השקה לסדרת מוצרים חדשה לילדים. בהזמנה החגיגית לאירוע בו ישתתף גם 'יובל המבולבל', נכתב התאריך המוזר הבא: "מוצאי שבת בשעה 17:00". דבר והיפוכו. הסתירה בהתגלמותה. שהרי אם מדובר במוצאי שבת איך ייתכן לציין את השעה 17:00, ואם אכן האירוע בשעה 17:00 כיצד ייתכן לכתוב מוצאי שבת. מבולבלים? גם אנחנו.

בחברת 'נטו' לא ידעו למי להפנות אותנו, וכך התגלגלנו מפקיד לפקיד, וממחלקת פרסום, למחלקת שיווק. לאחר מאמצים מרובים הגענו לאחראית על האירוע, מטעם חברת 'ברקין תקשורת', האחראית על יחסי הציבור של חברת 'נטו'.

• איך חברה הפונה למגזר החרדי מקיימת אירוע בשבת?

"האמת חשבנו על זה, ולעיתונאים דתיים אנחנו מאפשרים להגיע גם ב-17:30, אנחנו מתחשבים בצרכים של כולם. אם לא, לא היינו מזמינים עיתונאים דתיים".

• השבת יוצאת באיזור השעה 18:00?

"אה, אז ניתן להגיע גם בשש".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}