כ"ד חשון התשפ"ה
25.11.2024

ירידה דרמטית בצפייה בתשדירי הבחירות

כל ערוצי הטלוויזיה ספגו ירידה ברייטינג של שידורי תעמולת הבחירות: בשנת 2006 זכה ערב השידור הראשון של התשדירים בערוץ 2 לרייטינג של כ-20 אחוז, בעוד השנה ‭8.8‬ אחוזי צפייה בלבד

ירידה דרמטית בצפייה בתשדירי הבחירות

פעם כל המדינה נצמדה למסכי הטלוויזיה כדי לצפות בהם, אבל בבחירות השנה - כאשר האינטרנט מרכז יותר תשומת לב - תשדירי תעמולת הבחירות פוגעים בצפייה בערוצי הטלוויזיה השונים. בכל אחד מהערוצים המשדרים את התשדירים, חלה ירידה בנתוני הצפייה, לעומת ממוצע הצפייה בדרך כלל בשעות השידור. כמו כן חלה ירידה משמעותית בנתוני הצפייה בתשדירי הבחירות, לעומת מערכות הבחירות הקודמות.

במערכת הבחירות בקודמת, בשנת 2006, זכה ערב השידור הראשון של תשדירי תעמולת הבחירות בערוץ 2 לרייטינג של כ-20 אחוז, בעוד שהשנה זכו נתוני הצפייה ל-‭8.8‬ אחוזי צפייה בלבד. עם זאת, יש לציין כי במערכת הבחירות הקודמת שודרו התשדירים בשעת ערב מוקדמת, לעומת השעה המאוחרת בה הם משודרים כיום.

בערוץ ‭,10‬ שבו שודרו התשדירים בשעה שש בערב, חלה ירידה מ־‭6.9‬ אחוזים ל־‭5.7‬ אחוזים. ערוץ 1 סובל אף הוא מנסיגה בצפייה בשל התשדירים ששודרו בשעה עשר בערב - מ-8 אחוזים ל־‭6.4‬ אחוזים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}