כ"ד חשון התשפ"ה
25.11.2024

'ישראל היום' התבסס במקום השני

סקר TGI לסיכום שנת 2008: 'ישראל היום' זינק ב-14.9% במחצית השנייה של השנה – לחשיפה של 23.2%. 'ידיעות' ו'מעריב' ממשיכים לרדת. 'מעריב' ירד מתחילת 2007 ביותר מרבע

'ישראל היום' התבסס במקום השני

'ישראל היום' מבסס את מעמדו כעיתון השני בישראל, עם זינוק של 14.9% במחצית השנייה של השנה – לחשיפה של 23.2%. עלייתו של 'ישראל היום' מגיעה על חשבונו של 'מעריב', שאיבד 8.6% מחשיפתו במחצית השנייה של 2008, לעומת המחצית הראשונה. כך עולה מסקר TGI לסיכום שנת 2008.

עבור "מעריב" מדובר בהמשך ירידה מ-2007, כאשר בסך הכל מתחילת 2007 ירדה חשיפת העיתון ביותר מרבע. הצלילה הזו אירעה כולה בתקופת כהונתם של שני עורכי 'מעריב' החדשים, דורון גלעזר ורותי יובל, שנכנסו לתפקידם בדצמבר 2007.

החשיפה של 'ידיעות אחרונות' ירדה ב-1.6% לחשיפה של 35.9% במחצית השנייה של 2008. גם עבור 'ידיעות' מדובר בהמשך מגמת ירידה מ-2007.

2008 היתה השנה שבה התרגל הקורא הישראלי לקרוא עיתונים בחינם: מעבר להתבססותו של 'ישראל היום' במקום השני בטבלת החשיפה, גם שני החינמונים האחרים רשמו עלייה בחשיפה. '24 דקות' של 'ידיעות אחרונות' עלה ב-40% לחשיפה של 7%, ואילו 'ישראל פוסט', החינמון של אלי עזור ודודי ויסמן, רשם עלייה של 42% לחשיפה כללית של 5%.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}