לא מזמן השיקו ברעש וצילצולים [והרבה מצלצלים] את הערוץ התורני החדש 'קול ברמה' ואני נזכרתי לי בפוסט ישן מהמזבלה על קמפיין מיוחד שעשו לרדיו 'קול חי'. הרדיו שפנה בזמנו למגזר הכללי בכדי להעביר אביסל'ה תקציבים גם למגזר החרדי המקופח, שכרו את משרד הפרסום אזימוט שיצר קמפיין עם פרפרזה מעניינת בין מושגים מהעולם החרדי לבין כמה מותגים גדולים. קנור, טייד, נביעות וויזה. אישית, אהבתי מאוד ת'קונספט. להגדלה הקליקו על הפרינטים.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות