י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"עדיין לא שילמו לנו"

מנהל מטות מטעם 'מטה פרוש' בירושלים: "חצי ממה שהובטח שולם. את החצי השני הבטיחו שנקבל לאחר שבועיים, מאז עברו חודשיים". אנשי פרוש: "יש בעיה עם משרד הפנים. העניין ייפתר בימים הקרובים"

פעילים במטה עם פרוש. תמונת אילוסטרציה: פיני רוזן
פעילים במטה עם פרוש. תמונת אילוסטרציה: פיני רוזן


כאילו לא די בתוצאה המאכזבת במרוץ לראשות עיריית ירושלים, ובתוצאות ההרסניות ארוכות-הטווח שהשאירו אחריהם, כעת מגיע תורם של הממורמרים. ממורמרים אמרנו? לאו דווקא. כועסים. ובצדק.

בבחירות האחרונות גויסו למטהו של המועמד לראשות העיר ירושלים, ח"כ מאיר פרוש, כמה עשרות ראשי מטות. הללו יועדו לעמוד בראש המטות השכונתיות, ולדרבן את המצביעים לצאת אל הקלפי בשעת פקודה.

ראשי המטות התכנסו מספר ימים לפני הבחירות, וקיבלו את התפקידים המוטלים עליהם - ואת תנאי השכר.

בהסכם עליו חתמו נכתב, כי השכר אותו יקבלו יעמוד כל כ-3000 שקל. כמו-כן קיבל כל ראש מטה אישור לקחת לצידו עוזר, שיקבל שכר של 1200 שקל. בנוסף אושרו להם צרכי תקשורת: מחשב נייד וטלפון סלולארי בסכום של 1100 שקל. בחוזה שנחתם איתם נכתב כי את החלק הראשון של התשלום יקבלו ביום הבחירות, ואת החלק השני יקבלו כשבועיים אחרי.

צ. מנהל מטה אזורי מטעם 'מטה פרוש', מספר לאתר 'בחדרי חרדים': "עבדתי אצל מאיר פרוש לפני הבחירות. אבל אני רוצה להדגיש, לא עבדתי רק בשביל הכסף, עבדתי גם בשביל האידיאולוגיה. אני מאוד אוהב את פרוש ברמה האישית. אבל ודאי שמה שהיה חשוב לי זה הכסף.

"סיכמו איתנו על תנאי השכר, והתחלנו לעבוד. אמרו לנו שאנחנו צריכים לעבוד כ-4 שעות ביום, אך בפועל עבדנו שעות ארוכות. הרבה מעבר למה שהתחייבנו. חצי ממה שהובטח לנו קיבלנו ביום הבחירות, כשמובטח לנו שאת החצי השני נקבל לאחר שבועיים. מאז עברו חודשיים ואנחנו עדיין מחכים. אני רוצה להדגיש שההתחייבות הייתה עם חוזה מסודר והעבודה הייתה ב'לבן'. זה לא היה מילים במקווה. את החלק הראשון קיבלנו עם תלוש.

"חוץ מהשכר עצמו היו לנו עוד הוצאות שאמורים לשלם לנו, ואין עם מי לדבר. כל אחד דוחה אותנו, משחקים איתנו בלך ושוב. אנחנו אנשים שצריכים את הכסף. ואין קול ואין קשב. חבל".

גם בכירים ב'מטה פרוש' נשמעו היום ממורמרים: "לא קיבלנו את הכסף. אנחנו יותר מידי קרובים למאיר בשביל לבקש את הכסף, אבל המריחה הזאת היא בהחלט לא הוגנת".

אנשי פרוש מגיבים: "מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו עומדים בהתחייבויות. יש איזו בעיה קטנה עם משרד הפנים, ואנחנו מקווים שהיא תיפתר בימים הקרובים, לשביעות רצון כולם".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}