ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

ממודיעין עילית לשדרות - עם כל הלב

משלחת של תושבי מודיעין עילית יצאה אל אזור הדרום המופגז והביאה לילדים צעצועים וממתקים. הרב יעקב ולנשטיין, יו"ר קרן תושבים למען מודיעין עילית: "לא כל הפעילות לילדי הישובים המופגזים מותאמת לילד החרדי"

הרב יעקב ולנשטיין משוחח עם אחד מתושבי שדרות המופגזת
הרב יעקב ולנשטיין משוחח עם אחד מתושבי שדרות המופגזת

על רקע השקט השורר במודיעין עילית, יצאה אתמול (ג) משלחת של תושבים מתנדבים אל אזור הדרום המופגז כדי להביע הזדהות. בראש המשלחת עמד הרב יעקב ולנשטיין, מחזיק תיק הבריאות בעיר, מנהל חיידר "מאה שערים" ויו"ר הקרן למען התושבים במודיעין עילית.

"הגענו לעיר שדרות, כשאנו מסתובבים בין המועדוניות השונות בהן מופעלים הילדים", מספר הרב ולנשטיין. "למרבה הצער לא כל הפעילות שם מותאמת לילד החרדי, ולכן חשוב היה לנו להביא אל המועדוניות הללו שמחה ואור. תוך כדי חלוקת צעצועים ומזון פיזרנו דברי עידוד והזדהות עם סבלם הרב של התושבים, הנאלצים לבלות את זמנם בין כתלי המקלטים וקולות הנפץ".

בהמשך הגיעה המשלחת אל ההר המשקיף אל עזה, המקום בו ממוקמים כלי התקשורת הרבים. "בדיוק כאשר הגענו לשם נשמע קולה של האזעקה, ובהיעדר מיגון במקום נאלצנו לשכב מתחת למכוניות החונות". כך הצלחנו לחוש, ולו במעט, את הסבל העובר על תושבי הדרום, אשר השלווה מהם והלאה בימים אלו.

הרב ולנשטיין מודה לתורמים הרבים, חלקם חפצים בעילום שם, וביניהם חנות אנג'ל בקרית ספר, וכן לתושבים המתנדבים שעשו את הדרך הארוכה דרומה. "הביקור הזה סגר מעגל של פעילות אינטנסיבית, אותה ערכנו בימים האחרונים, ואשר במהלכה קישרנו בין ספקים בדרום לבין חברת "מטריקס", כאשר האחרונים רוכשים ציוד ואספקה ממפעלים בדרום. בימים אלו, כאשר המפעלים באזורים המופגזים נמצאים בקשיים כלכליים בלתי פשוטים ובין השאר תקועים עם מלאים, ראינו ליצור את הקשר הזה, לתועלת מי שסובלים גם כך מהמלחמה בעזה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד