י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הרה"ח ר' חיים וינשטוק ז"ל

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר הרה"ח ר' חיים וינשטוק ז"ל, מזקני חסידי לעלוב, ובנו הצעיר של המקובל רבי משה יהודה יאיר וינשטוק זצ"ל. הלוויה תצא בשעה 12:00 משמגר להר המנוחות

הרה"ח ר' חיים וינשטוק ז"ל
ברוך דיין האמת

בירושלים נפטר הבוקר (ה) הרה"ח ר' חיים וינשטוק ז"ל, מזקני חסידי לעלוב, ובנו הצעיר של המקובל רבי משה יהודה יאיר וינשטוק זצ"ל.

הרב וינשטוק עבד במשך עשרות שנים במשרדי ועד הפועל העולמי של אגודת ישראל ברחוב שומר הכותל בירושלים. בעבר התקיימו במקום ישיבות מועצת גדולי התורה.

בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים', מספר קרוב משפחה: "הוא היה ממארגני מעמד סיום הש"ס הראשון שנערך בהיכל יד אליהו. זו היתה הפעם הראשונה שחרדים עשו כינוס במקום זה. הוא היה מיקירי קרתא של ירושלים עניו ועדין נפש, וממשפחות רמות היחס בחצר הקודש לעלוב".

אחיינו מספר: "דודי ר' חיים היה מאוד מקורב בשעתו לגרי"מ לוין, יו"ר אגו"י, ודרכו התקרב לאדמו"ר בעל ה'בית ישראל' זצ"ל. היה קשור מאוד עם האדמו"ר הקודם רבי משה מרדכי מלעלוב. קשר מיוחד היה לו עם האדמו"ר שליט"א מלעלוב, שעוד מימי ילדותם היו חברים, והקשר המיוחד ביניהם נשאר גם לאחר שהאדמו"ר נתמנה למלאות מקום".

הותיר אחריו בן ושתי בנות.

בנו הרה"ח מרדכי יוסף וינשטוק הוא מחשובי אברכי באיאן, ומעורכי הקובץ החסידי של חסידי באיאן 'תפארת ישראל'. חתנו האחד הוא הרב אברהם הלר, מחסידי קרלין, והחתן השני הוא ר' אברהם הורביץ לבית הלוי, מנהל ת"ת זוויעהל בירושלים.

הלוויה תצא בשעה 12:00 משמגר להר המנוחות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}