י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בעקבות הפיגוע: ערבים מחוץ למודיעין עילית

על פי הוראתו של מח"ט בנימין, לא תתאפשר כניסת ערבים לעיר עד להודעה חדשה * מצבו של הפצוע ממשיך להיות קשה: הציבור מתבקש לבקש רחמים על "רפאל אריה בן ורדה"

מצבו של הפצוע מוסיף להיות קשה
מצבו של הפצוע מוסיף להיות קשה

מצבו של הפצוע מהפיגוע במודיעין עילית מוסיף להיות קשה. היום הוסיפו לשמו את השם רפאל, והציבור מתבקש להמשיך להתפלל עבור רפאל אריה בן ורדה.

בתוך כך התקבלה הידיעה על החלטה לפיה לא יוכנסו ערבים למודיעין עילית, עד להודעה חדשה, כאשר ההוראה תקפה גם לבעלי האישורים שביניהם. ההחלטה פורסמה לאחר פגישה שהתקיימה בין ראש העיר, הרב יעקב גוטרמן, לבין מח"ט בנימין, אביב רשף.


הפיגוע במודיעין עלית: החמרה במצב הפצוע

5 נפגעים בפיגוע דקירה במודיעין עילית


שמועות, שבינתיים לא ניתן להם אישור מכל מקור שהוא, מדברות על כך שהפועל הערבי נפרד מבני משפחתו בבוקרו של יום שני, כשהוא מודיע להם באופן מפורש כי לא ישוב הביתה. אם אכן נכונה עובדה זו, היא מחזקת את הדעה לפיה מדובר באירוע על רקע לאומני.

בעוד הפצוע הקשה ממשיך להיות מאושפז במחלקת הטיפול הנמרץ שבביה"ח תל-השומר, שוחררו שאר הפצועים לביתם לאחר שטופלו בבתי החולים. ראש העיר, שביקר את הפצוע קשה בבית החולים ואת שאר הפצועים בביתם שבמודיעין עילית, הודיע להם כי העירייה תעניק למשפחותיהם כמה ימים של נופש בבית הבראה.

בהזדמנות זו ראוי לשבח את עבודתן של עובדות מחלקת הרווחה בעיריית מודיעין עילית. כתב 'בחדרי חרדים', שהיה במקום האירוע, היה עד למהירות הרבה שבה התארגנו לפעול להצעת עזרה לבני משפחות הפצועים, כאשר זמן קצר לאחר האירוע כבר עברו מדלת לדלת בבתי הנפגעים כשהן מוודאות כי הכול כשורה. עובדים סוציאליים נשלחו גם למוסדות החינוך בהם לומדים ילדי הפצועים.

במודיעין עילית מקבלים בברכה את ההחלטה שלא להכניס ערבים לעיר, ומקווים כי השקט ישוב אל העיר, שמאז הקמתה לפני למעלה מ-10 שנים זכתה לשקט יחסי מצד שכניה הערבים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}