י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

משלחת חב"ד אצל הגר"ח קנייבסקי

משלחת של רבני ועסקני חב"ד, המבקרת בבתיהם של גדולי התורה והאדמו"רים, כדי להזמינם לכינוס 'שלושים לקדושים', התקבלה בחמימות אצל הגר"ח קנייבסקי • פרסום ראשון

הגר"ח קנייבסקי
הגר"ח קנייבסקי

משלחת רבני וראשי עסקני חב"ד ממשיכה בביקורים בבתיהם של גדולי התורה והאדמו"רים, כדי להזמינם לכינוס הענק שיערך תחת הכותרת 'שלושים לקדושים' - ב'שלושים' להירצחם של הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד, הרב אריה לייבוש טייטלבאום הי"ד, הרב בן-ציון קרומן הי"ד, הגב' יוכבד אורפז הי"ד והגב' נורמה רבינוביץ הי"ד.

היום (א) בצהריים הגיעה משלחת של רבני ועסקני חב"ד לביתו של הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני-ברק. כתב 'בחדרי חרדים' מציין, כי המשלחת כללה את מזכיר בית הדין של רבני חב"ד, הגר"י ירוסלבסקי, הרב זושא הורוביץ מירושלים, יו"ר אגודת חסידי חב"ד וצעירי חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב ואיש העסקים החב"די חיים יעקב לייבוביץ. המשלחת שוחחה עם הגר"ח באריכות על העצרת המתוכננת למלאות ה'שלושים'.

גורמים בביתו של הגר"ח קניבסקי אמרו ל'בחדרי חרדים': "אנחנו לא מאשרים ולא מכחישים את הידיעה".

בחב"ד ביקשו שלא להגיב על הידיעה.

בעצרת 'שלושים לקדושים' צפויים להשתתף אדמו"רים, גדולי תורה והמוני בית ישראל, מכל החוגים והעדות.

כחלק מהביקורים, ביקרו חברי המשלחות של חב"ד גם בביתו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, שחתנו נהרג בהתקפה על בית חב"ד במומביי, והוא אף ינאם בעצרת, ובבתיהם של האדמו"ר מגור, הגר"ש וואזנר, גאב"ד מאקאווא ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}